26

Re: bruidstaart en ....

:D Sonja. Thanks

Be in love with what you have

27

Ze zijn echt prachtig allebei!  :thumb:

Groetjes, Angela

Ik vind de taarten echt geweldig! Je strik vind ik top! Hij lijkt super dun en breekbaar, heb je er een speciale manier voor en waarmee heb je hem gemaakt als ik vragen mag?!

29

Iris Zijlstra schreef:

Ik vind de taarten echt geweldig! Je strik vind ik top! Hij lijkt super dun en breekbaar, heb je er een speciale manier voor en waarmee heb je hem gemaakt als ik vragen mag?!

Iris, de strik heb ik met gumpaste gemaakt van Wilton. Eerst een strookje gemaakt, daarna geknepen maar naar de andere kant omgedraaid en hetzelfde gedaan aan de andere kant. Dus de  binnenkant word de buitenkant.
Dan zo laten drogen met een stukje keukenpapier voor de bolheid.
Dit ook gedaan met het andere strook.
Dit zo laten drogen, maar ik heb ze daarna op de taart geplakt als ze niet helemaal droog zijn. Dan met een cocktailprikker laten drogen dicht bij elkaar.Achteraf dan de binnenkant die je wilt hebben erop plakken. Dit vind ik een mooier effect geven omdat het anders te hard word naar mijn idee.
Succes :D

30

Ze zijn beiden errug leuk  :Y  en wat blijven je hartjes allemaal mooi 'hangen'!

31

Ze zijn beiden errug leuk  :Y  en wat blijven je hartjes allemaal mooi 'hangen'!

32

33

2 prachtige taarten! :Y

Heel mooi, de eerste envoudig en heel chique en de onderste is zo leuk speels en prachtige kleurencombi. :Y

35

Wat heerlijk "over de top"!!
Ze zijn toch helemaal geweldig!!

Taartjes van Fien&Pien; maakt de leukste taartjes van Franeker!:)

36

Die glamourtaart is echt supergaaf. Toch knap dat je uiteindelijk wel veel wensen erin hebt kunnen verwerken! Waar koop je die grote veren eigenlijk...?  :think:

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

Bedankt voor je antwoord!

38

Dankjewel....weer paar centimeters gegroeid :D

39

Icehorse schreef:

Die glamourtaart is echt supergaaf. Toch knap dat je uiteindelijk wel veel wensen erin hebt kunnen verwerken! Waar koop je die grote veren eigenlijk...?  :think:

Bij de feestwinkel in Tilburg.  :D

40

Prachtige taarten  :thumb: Al hou ik zelf niet zo van veren en stof op taarten, het ziet er wel mooi uit.

41

Wat een prachtige taarten!

42

Twee hele mooie,schitterende taarten en zo te zien heb je iedereen tevreden kunnen stellen,het ziet er allemaal top uit :thumb:

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

43

Wat een schitterende taarten zeg!!  :thumb:

Heb nog een hoop te leren als ik die mooie taarten allemaal zie.

44

Dank je wel.Blijf zeker roosjes oefenen en misschien ooit.....Kom je een roosje van mij tegen ;)

45

Dankje wel allemaal voor de reacties.

appeliete, niet opgeven. :D