Re: Elfjes en meer.
Mooie parade.
Wat maak je een joekels! Of lijkt dat alleen maar zo! 
www.zoetmetstijl.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Elfjes en meer.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mooie parade.
Die elfjes... als je ze zelf hebt gemaakt, neem ik mijn petje voor je af. Maar ook zonder boetseerwerk heb je schitterende taarten gemaakt. Mooie kleurtjes en leuk afgewerkt met mooie randen. Wauw.
Tieneke
jeeeeetje wat een fantastische mooie taarten,en al je werk!!!zo te zien echt met al je liefde 
prachtige taarten, petje af!
Wat een gave taarten! Ik zie dat jij de vlindertjes goed onder de duim hebt! Wat is je truuk??
Veel geduld en regelmatig een vloek.
Er breken er erg veel tijdens het dusten met parelmoer of glitter.
Zeer bewerkelijk, maar lukken ze dan heb je ook echt wat moois.
Mooie parade.
Zijnallemaal behoorlijke taarten ja.
50 pers of meer
Die elfjes... als je ze zelf hebt gemaakt, neem ik mijn petje voor je af. Maar ook zonder boetseerwerk heb je schitterende taarten gemaakt. Mooie kleurtjes en leuk afgewerkt met mooie randen. Wauw.
Tieneke
Ja de elfjes zij zelf gemaakt, wel met behulp van malletjes voor armen, beentjes en gezichten.
Maar blijft een vreselijk wriemelwerk.
Bedankt voor je compliment.
gewoon geen woorden voor
PRACHTIG!!!! GEWOON
Wauw!! Je hebt echt een bepaalde style met je taarten! Mooi vol en een tikkie romantisch....Heel mooi!
De laatste is ook prachtig!
Hier ben ik het helemaal mee eens. Je bent "herkenbaar" met deze mooie taarten.
Complimenten 
Ik heb net nog even een aantal andere topics met je taarten bekeken. SUPER!!! Heel divers.
Wat een geweldige taarten, vooral de elfjestaart is mijn favoriet! mag ik hem opslaan ter inspiratie? ik vroeg me af of je ook detail foto van elfje hebt? Groetjes!
Wat een geweldige taarten, vooral de elfjestaart is mijn favoriet! mag ik hem opslaan ter inspiratie? ik vroeg me af of je ook detail foto van elfje hebt? Groetjes!
Geen detailfoto's maar je mag ze opslaan ter inspiratie hoor.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Elfjes en meer.