Re: a la Eline..............
@theodora......niet op de juiste manier hahahah
ik heb om de "steel" veel huishoudfolie gedaan en hup in de taart gestoken......ik weet het 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » a la Eline..............
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik heb om de "steel" veel huishoudfolie gedaan en hup in de taart gestoken......ik weet het 
Lijkt me eigenlijk logisch, icing heb je nu eenmaal niet altijd klaar liggen.
Maartje2you schreef:@theodora......niet op de juiste manier hahahah
ik heb om de "steel" veel huishoudfolie gedaan en hup in de taart gestoken......ik weet hetLijkt me eigenlijk logisch, icing heb je nu eenmaal niet altijd klaar liggen.
Nou icing zou ook niet lukken.....dit zijn orchideeën op draad.....had eigenlijk flowerpicks moeten hebben....maar die heb ik nog niet hahahahah dus vandaar om het ijzerdraad (niet voedselveilig) veel huishoudfolie........
Moooooi
En jij kunt echt wel fotograferen hoor!!! Niets mis mee
Ik vond het gezellig, de workshop in je paleisje!
thanks alma!!!!
ik ga je even zoeken op facebook...gezellig!!!!!
ennee.....als je nog centjes over hebt......de workshop van pienemien, bianca van Taart van Bianca is echt gaaf!!!!! 26 feb...!!!! fondant theeservies!!! hihihhih
Heel erg mooi. Die bloemen zijn gemaakt van eetbaar materiaal? Echt super!
ja de bloemen zijn gemaakt van gumpaste.......soort5 fondant maar dunner uit te rollen en word harder.....
@ joosjepoosje....dat is een muursticker!!!!!
hoop dat je dit nog leest, ik heb me suf gegoogled, maar niets gevonden wat er op lijkt en ik vind deze zo leuheuk... Weet je toevallig waar je ze gekocht hebt of welk merk het is?
Joos
dank je!
Wat een mooie bruidstaart! En die orchideeën zien eruit alsof je ze al jaaaren maakt!
Prachtig gedaan!
Mooi gedaan!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » a la Eline..............