1

Onderwerp: vraagje over een stapeltaart

volgende week moet ik een stapeltaart maken van 3 lagen voor de doop van het kindje van een vriendin.Gebruiken jullie voor alle lagen biscuit of kan ik beter voor de onderste laag cake gebruiken?Alvast bedankt voor de tips! ;)

Re: vraagje over een stapeltaart

Je kunt in principe alle lagen in biscuit doen. Je moet dan echter wel in de onderste en 2e laag enige dowels (stokjes) steken. Je kunt hierover veel terugvinden (wilton). En dan een plateau ertussen leggen in de afmeting van de 2e en 3e laag. Beetje duidelijk? :s

3

Ik weet niet hoe je hier terecht komt met je vraag maar ik ga je zo even melden dan wordt hij naar de juiste rubriek geplaatst.

Verder als antwoord op je vraag, voor alle lagen gebruik ik biscuit.

Liefs, Zanoni

4

ik verhuis je topic naar de rubriek... decoreren...

Ik gebruik voor beide lagen biscuit en dan met een taartkarton er tussen. Wel stutten met of dowels of kitkats (die zijn lekkerder :D)

succes met je stapeltaart!

5

dankejewel dames voor de tips ;)

6

3 hoog stutten met kitkats... als je kitkats hoog genoeg zijn en als de chocoladesmaak past bij je vulling en als je niet al te ver met de stapel hoeft te rijden... Ik zou het bij dowels of maiprikkers houden.

7

dankje maar het is bijna 1 uur rijden denk dat ik ter plaatse in mekkaar zet  :think:

8

meKaar dus met 1 k :lol:

9

10