1

Onderwerp: Hulp gevraagd!! (vullingen enz.)

Hallo allemaal,

Ik mag een taart maken voor een man die 50jaar wordt in juni. Een borstentaart maar ook een billentaart, maar niet dezelfde vullingen mogen voor beide taarten worden gebruikt..

Mijn vraag: wat is nou een goede (makkelijk te maken) combinatie? Waarmee zou ik het dan gaan afsmeren? Iemand nog ideeën/tips voor de lingerie, het mag namelijk behoorlijk sexy worden.

Alvast hartelijk dank!!

Re: Hulp gevraagd!! (vullingen enz.)

Ik heb onlangs rum-aroma door de botercrème gemengd. Dit was erg lekker. Eventueel ook wat advocaat erdoor. Ik vond dit (rum) wel een redelijke "mannensmaak" :lol:  :P
Eventueel een beetje normale crème apart houden voor het afsmeren?
Veel succes

Heb je al gekeken in het topic met combinaties van vullingen? Daar moet wat voor je tussen zitten.
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=15883

Groetjes Petra

Ja maar in dat topic zie ik de bomen door het bos niet meer haha en ik weet ook niet welke vullingen makkelijk te maken zijn vandaar mijn vraag hier..

Ik wil graag ook een combi maken met chocolade(mousse) maar wat kan ik het beste daarbij doen?

Thnx voor de reacties ;)
@Cuppie cuppie, die ga ik onthouden! Wat is hierbij het lekkerst?

Ik heb namelijk nog niet met veel smaken kunnen experimenteren en heb daar momenteel ook weinig aan (ben zwanger) haha.

5

met chocomousse is veel lekker

rood fruit
mokka
vanille
sinaasappel (maar niet iedereen vind dit lekker)
complete chocobom ervan maken,kan ook (chocobiscuit, chocosaus,chocomousse oid en afsmeren met chocobc)

en de andere kan je dan bijv fris en luchtig houden , iets met citroenkwark ofzo.

geen idee hoor, bedenk ook maar wat ter plekke,hihi

Je kunt alleen tijd verspillen,als je vergeet ervan te genieten

Thanx rorico! Goede ideeën ;)