1

Onderwerp: advokaat mousse

weet iemand toevallig of je de advokaatmousse die hier bij de recepten staat ook als toef op een cc kan maken?
of is deze daar te slap voor?

oofffff heeft iemand anders een lekker recept met advokaat voor een toef op een cc??

thnx alvast!

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

2

Re: advokaat mousse

Advocaat met mascarpone....mmmmmmmmmmmmmm.
neem dan wel de echte ouderwetse gele dikke advocaat en geen eierlikeur die is veel te dun

Ik bak en kook, gluten en tarwevrij

ik heb laatst mascarpone gemengd met advocaat als vulling en was erg lekker.  :think: weet alleen niet of dit als toef te spuiten is

4

hihihi zelfde idee :D

:lol:  :lol:

6

Het klinkt goed in ieder geval, maar ik ben bang dat het niet stevig genoeg zal zijn voor een toef... :(

iemand nog andere ideeen?  :lol:  :P

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

7

Swiss merinque buttercream met eggnog van Lorann,deze heb ik een keer gebruikt voor toeven, erg lekker.

Ik bak in een 4-oven AGA,
Aga gebruikers groep: https://www.facebook.com/groups/715038115222711/

8

Dus, advocaat als aroma als ik je goed begrijp?

9

Je kan altijd natuurlijk de mouse dikker maken met wat gelantine toch....
ik laat dan altijd de uitgeknepen gelantine even verwarmen en giet dit bij de mouse..even op laten stijven en klaar is het om gespoten te worden..

10

Ja maar omdat het op slagroombasis is , moeten deze wel in de koelkast, ik weet niet of ze die mogelijkheid hebben....

Moet MBC ook in de koelkast bewaard worden eigenlijk??  :o  :think: