Re: Diamant/ruitjes maken
Ik kende die mat helemaal niet, heeft hij hetzelfde effect als de patchwork cutter? vind die altijd zo onhandig op de zijkant.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Diamant/ruitjes maken
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik kende die mat helemaal niet, heeft hij hetzelfde effect als de patchwork cutter? vind die altijd zo onhandig op de zijkant.
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=169820
Volgens mij moet je hem nu kunnen zien!
ja, kan de taart zien alleen is dat een heel ander patroon dan die wij hier bedoelen (volgens mij
)
Ik heb het over deze:
Dat is dezelfde maar dan andersom zodat wat erin komt erop ligt.
Ik heb hem zelf ook je heb er 3 in 1 kleine ruitjes,grote ruitjes en vierkanten. Maar je kan ze aan beide kanten gebruiken en het effect wordt dan anders.
Denk ik tenminste.
Dat is dezelfde maar dan andersom zodat wat erin komt erop ligt.
Ik heb hem zelf ook je heb er 3 in 1 kleine ruitjes,grote ruitjes en vierkanten. Maar je kan ze aan beide kanten gebruiken en het effect wordt dan anders.
Denk ik tenminste.
Dat is wel een gaaf idee, absoluut eentje om te onthouden!!
Alleen vraag ik me af of de fondantlaag dan niet heel dik gaat worden. Eerst de complete laag van het bekleden en dan nog een keer die buitenlaag.
Eerst bovenop een stuk rond fondant erop doen (je bakpan erop zetten) dan smootheren. Dan een rand zo hoog maken als je hoogte van je taart. Iets hoger en dan tot aan de rand bekleden en aan de onderkant kan je er dan een stukje afhalen wat teveel is. En dan tussen de rand van de hoogte en de rand van het ronde fondant een parelsnoer of een andere rand eroverheen neerleggen zodat het mooi aansluit. Snap je het wat ik bedoel?
Yep, ik snap hem helemaal, daar was ik zelf niet direct opgekomen.
Maar of ik dat durf uit te proberen op iemands bruidstaart?? Hmmm...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Diamant/ruitjes maken