1

Onderwerp: vulling vraagje

Ik ga voor mijn vriendin haar bruidstaart maken, nou heb ik wat smaken doorgemaild die ze lekker vind en nu heeft ze wel wat doorgegeven maar hoe kan ik dit het beste combineren?
Ze vind de volgende smaken lekker:

Bokkenpootjes vulling, gemaakt van 250 gram chocobotercrème in plaats van slagroom
citroenbotercreme
witte chocopasta
vlaaivulling

Wat kan ik hiermee?

2

Re: vulling vraagje

moet het allemaal in 1 taart? dat zou ik namelijk niet doen..
of witte chocola met citroen botercreme en vlaaivulling

of bokkenpootjes met slagroom en eventueel vlaaivulling

of slagroom (is dat stevig genoeg voor bruidstaart?) met vlaaivulling en eventueel citroencreme.

3

Ik heb van de week een taart gemaakt, met een naturel botercreme laag, dan bosvruchtenjam, en dan verkruimelde bokkepootjes, was heel erg lekker.

Succes  :)

4

chantal1980 schreef:

moet het allemaal in 1 taart? dat zou ik namelijk niet doen..
of witte chocola met citroen botercreme en vlaaivulling

of bokkenpootjes met slagroom en eventueel vlaaivulling

of slagroom (is dat stevig genoeg voor bruidstaart?) met vlaaivulling en eventueel citroencreme.

Nee gelukkig niet allemaal in 1 taart brrrr ik zou er zelf ook niet aan moeten denken  :lol: .
Maar met wat je voorstelde kan ik wel wat mee, alleen gebruik ik geen slagroom, ik weet niet hoe lang de taart buiten de koelkast staan en straks is het heel erg wamr.

bedankt voor je input!

5

Romi75 schreef:

Ik heb van de week een taart gemaakt, met een naturel botercreme laag, dan bosvruchtenjam, en dan verkruimelde bokkepootjes, was heel erg lekker.

Succes  :)

Klinkt ook heerlijk!