oke dan...
ik zit nu in de derde klas, middelbare. en in deze klas moeten we een maatschappelijke stage lopen van 30 uur. ik liep deze bij het vogelasiel/egelopvang. ik zou daar 5x komen. alles ging goed, alleen de derde keer verliep niet alles volgens plan. ik moest jonge duivben veoeren, maar dat eten moet je in hun keelgat duwen, omdat ze nog niet kunnen slikken. er kwam een duif binnnen, en die kreeg van de begeleider een prik. ik moest hem in zijn hokje doen. de vrouw die al de hele tijd bij de duiven stond, en deze dus gevoerd had, zei dta ik hem maar meteen moest voeren, anders wist ze niet meer welke wel en niet gevoerd waren. ik begon dus met voeren, alleen na het 3de bolletje met voer en water, ging zijn nekje opeens scheef hangen. door alle drukte (in de dierenambulance, de prik, en er weas een open dag) had hij een hardstilstand gekregen terwijl ik hem vasthad. ik heb hem dus eigenlijk niet letterlijk vermoord... hoe ik op deze naam gekomen ben komt eigenlijk door twitter. ik heette altijd al "giechel100"maar die naam vond ik een beetje kinderachtig worden, en wilde duws een andere naam. maar omdat ik melissa heet, end ie naam vaak voorkomt, waren al veel namen in gebruik. en toen kwam ik dus op deze naam. sinds dien is het al regelmatig aan me gevraagt