Onderwerp: de broer van pino
uitprobeersels met het bekleden van rice krispies en marshmellows.
Nou ja, dit is het geworden, niet helemaal wat de bedoeling was, maar weer veel van geleerd.
http://www.ritaart.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » de broer van pino
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
uitprobeersels met het bekleden van rice krispies en marshmellows.
Nou ja, dit is het geworden, niet helemaal wat de bedoeling was, maar weer veel van geleerd.
hihi die is gezellig, leuk hoor!
Wat een geweldige leukerd!
Het lijkt wel de Krullevaar, uit het boek van Pluk. Wat een lieverd!
Tieneke
Bedankt!
superleuk!
geestig!!! hoe kwam je hierop?
Wat super leuk!
Hoe krijg je het verzonnen!
Schitterend!!!!!!!!!
Bedankt :-)
een How to?
twee ballen (cake, piepschuim of in dit geval gemaakt van cereal + marshmellow).
Je maakt 2 benen van balletjes gumpaste die je wat indrukt. Daar bovenop 1 bal. Die bekleed je eerst met fondant en daarbovenop komen de veren. De andere bal leg je voor de poten, je maakt een snavel en ogen en de rest van de bal bekleed je weer. Dan tussen de ballen een nek maken van plat gemaakte balletjes. Ging hier wat mis, omdat ik niet geduldig genoeg was om stukje bij beetje te laten drogen, had denk ik ook beter gumpaste kunnen gebruiken voor de nek, maar ja....
Ik hoop dat het duidelijk is. Heb geen foto's gemaakt.
Bedankt :-)
een How to?
twee ballen (cake, piepschuim of in dit geval gemaakt van cereal + marshmellow).
Je maakt 2 benen van balletjes gumpaste die je wat indrukt. Daar bovenop 1 bal. Die bekleed je eerst met fondant en daarbovenop komen de veren. De andere bal leg je voor de poten, je maakt een snavel en ogen en de rest van de bal bekleed je weer. Dan tussen de ballen een nek maken van plat gemaakte balletjes. Ging hier wat mis, omdat ik niet geduldig genoeg was om stukje bij beetje te laten drogen, had denk ik ook beter gumpaste kunnen gebruiken voor de nek, maar ja....
Ik hoop dat het duidelijk is. Heb geen foto's gemaakt.
Thanks!!!
is deze niet van pluk en de pettevlet..........
Ik zou het niet weten, lang geleden dat ik pluk voorlas aan mijn kinderen.
Is in ieder geval niet de vogel die ik in gedachten had terwijl ik hem maakte :-)
Coole vogel! Knap gemaakt.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » de broer van pino