Onderwerp: Hulp gevraagd voor eerste opdracht!
Hoi allemaal,
Morgen ga ik voor het eerst aan de slag met een verjaardagstaart voor een zoontje van mijn collega. Ik vind het erg spannend (wat nou als het mislukt, aaaarrggghhh )
Ik kan bij een aantal keuzes wel wat mede-brainstormers gebruiken dus vandaar dit onderwerp.
Dit is het plaatje wat ik ga puzzelen met marsepein:
Hij komt op een groene basis. Het wordt een ronde taart van 25 cm.
Dilemma's:
- ik wil graag de naam en -1 jaar- goed aanwezig op de taart. Maar hoe los ik dat op met een afbeelding in de lengte? Waar denken jullie dat dat het leukst geplaatst is?
- als ik de afbeelding ga puzzelen, zou het dan mooier worden als ik met zwarte randjes werk? Ik ben bang dat het niet mooi wordt omdat elmo en koekie allemaal 'haren' hebben. Ik vraag mij af of dat wel strak wordt door alle zigzagjes. Iemand weleens geprobeerd? Ik kan ook een zwarte basis maken en het plaatjes erop puzzelen maar of dit nou mooi wordt...
- Ze wilden graag koekie en elmo. Ik kan er ook nog voor kiezen om alleen hun twee koppen te doen. Dan is het naam-dilemma opgelost, stuk makkelijker misschien maar ik vind deze afbeelding ook zo leuk....
Mmm, zoveel dilemma's zijn het eigenlijk niet, maar ik hoop gewoon wat tips en adviezen van jullie te krijgen voordat ik begin
Alvast bedankt voor de moeite