1

Onderwerp: 160 cake pops voor op het werk

pffff al een tijd aan het voorbereiden geweest, 160 basis cake pops in de vriezer,zelf gekleid  :lol:  met ganache  :P  vrijdag en zaterdag versiert, allerlei, hartjes, coctails, tasjes en noem maar op, zo leuk om te doen . Hubbie aan de boodschappen en het hele huis stofzuigen en vandaag , vanwege,  voor de zoveelste keer mijn 39 ste verjaardag  :lol:  :lol: op de balie van mijn werk, foto's zijn niet zo leuk maar gaat om het idee  160 cakepops wooow

http://www.mijnalbum.nl/Foto-QAY4GKJS.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZRCOVKNV.jpg

De standaart vind ik trouwens helemaal niets :nooo  :mad:

Hubbie maar eens lief aankijken of hij niet iets leuks kan maken  :Y

Taart groetjes Ellen

Re: 160 cake pops voor op het werk

Owh wat n werk! En ook nog wel draaien met de hand!
Ik heb er ook zo'n 160 stuks te maken in juli. Gelukkig met de babycake maker  :D

Maar goed, voor wat ik kan zien zijn het hele leuke cakepops! Vind de standaard niet eens zo heel raar hoor! Lijkt leuk toch?
Voordeel met de hand is dat je er andere vormen aan kunt geven. T hartje is bv erg leuk!
Heb je candy melts gebruikt of baby candy melts?
Zit me nog n beetje af te vragen hoeveel ik nodig heb voor zoveel haha

3

VanessaAssenav schreef:

Owh wat n werk! En ook nog wel draaien met de hand!
Ik heb er ook zo'n 160 stuks te maken in juli. Gelukkig met de babycake maker  :D

Maar goed, voor wat ik kan zien zijn het hele leuke cakepops! Vind de standaard niet eens zo heel raar hoor! Lijkt leuk toch?
Voordeel met de hand is dat je er andere vormen aan kunt geven. T hartje is bv erg leuk!
Heb je candy melts gebruikt of baby candy melts?
Zit me nog n beetje af te vragen hoeveel ik nodig heb voor zoveel haha

Heb Callebaut chcolade gebruikt , werk  :thumb:

Taart groetjes Ellen

Owh ok, nou ja ik koop gewoon wat extra. Komt wel op  :)

5

Damn.. Wat een werk! En waar laat je het .. Vind het al een crime om 30 cakepops kwijt te kunnen ..

6

CocoRosie schreef:

Damn.. Wat een werk! En waar laat je het .. Vind het al een crime om 30 cakepops kwijt te kunnen ..

Heb gelukkig een extra koelkast met vriezer in mijn keuken  :D dusl alleen voor taarten e.d.

Taart groetjes Ellen