Onderwerp: Na heeeel veel lezen; mijn eerste parade!
Hoi! Ik zal mezelf eerste even voorstellen
Mijn naam is Denise en ben gestopt met mijn HBO opleiding waardoor ik veel vrije tijd heb naast mijn baantje. En tijd heb ik nodig... voor deze nieuwe hobby!
Ik start in september met een nieuwe opleiding dus ik geniet nu even haha. Na heel veel lezen op het forum ben ik een aantal weken geleden begonnen met het maken van mijn eerste taart.. en al gauw volgde nummer 2, 3, 4... enzovoort.. Ik moet hierbij vermelden dat de taarten allemaal vreselijke zijn gepikt (geinspipikt zoals jullie het noemen) Dit omdat ik eerst goed wil oefenen! Hierbij mijn taarten op chronologische volgorde.
Mijn eerste taart: met strik. Helaas droogde mijn fondant (te) snel waardoor er veel scheurtjes ontstonden. Over de strakheid van de bekleding ben ik best tevreden voor een eerste keer!

Shot at 2012-03-05
Mijn tweede taart: gemaakt met de kleine blanda van ikea: lieveheersbeestje.

Shot at 2012-03-05
Shot at 2012-03-05
Mijn derde taart: jeeeetje wat een werk was dit.. heb 2 dagen staan zwoegen in de keuken. Een taart voor de opening van mijn vaders' nieuwe Groenten- & Fruitzaak. Met een groente/fruitkistje bovenop. Stiekem wel een beetje trots op deze... (helaas had ik natte handen waardoor de zwarte fondant ging afgeven, beetje jammer, dit zie je een beetje op de voorkant)

Shot at 2012-03-05
Shot at 2012-03-05
En mijn laatste.. Tevens mijn eerste bestelling (voor een bekende gelukkig) Een Abraham taart.
Feedback en tips... Heel graag zelfs!
Sorry voor de vele foto's...
Groetjes!

Ben vooral benieuwd naar je groente kistje!
)