Onderwerp: bewaren taart
Ik heb een taart gemaakt bekleed met marsepein gevuld met slagroom.
Nu heb ik geen kartonnen doos meer,hoe kan ik hem het best bewaren ben bang dat de marsepein nat wordt in de koelkast
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » bewaren taart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb een taart gemaakt bekleed met marsepein gevuld met slagroom.
Nu heb ik geen kartonnen doos meer,hoe kan ik hem het best bewaren ben bang dat de marsepein nat wordt in de koelkast
ik zet ze altijd 'bloot' in de koelkast (wel een aparte). Zou niet weten hoe de marsepein nat zou moeten worden
Gewoon voor zorgen dat er niks op kan lekken en dat er geen salami/vis/sterk ruikende kaas bij in de koelkast zit.
Ik denk dat je zweten bedoelt. Ik heb dat nog nooit meegemaakt in de koelkast. Wel vanuit de diepvries gelijk op aanrecht... dat doe ik dus nooit meer. En bij mij ook geen doos... gewoon bloot (getsie).
Dank je dat bedoelde ik zweten dan ziet het er zo kleverig uit,had gister cupcakes gemaakt met marseein in doos in koelkast vanmorgen helemaal nat.
staat je koelkast heel koud misschien?
Logischer is dat ze gaan zweten wanneer je ze eruit haalt (krijgen ze 't ineens heel warm ).
CC's hoef/moet je niet in de koelkast bewaren, maar erbuiten (mits niet gevuld met iets wat in de koelkast hoort natuurlijk).
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » bewaren taart