1

Onderwerp: Lijntjes van de sugarcraft gun vast plakken?

De sugarcraft gun heb ik voor het eerst gebruikt (viel niet tegen trouwens) maar hoe maak ik de lijntjes vast of hoeft dat niet?
En dan nog een vraagje..Ik heb mijn 1e puzzelplaatje gemaakt om te proberen maar hij is best goed gelukt dat ik hem zaterdag wel kan gebruiken voor de taart. Hoe kan ik deze het beste bewaren? Ik heb het nu in folie gelegd. Maar moet ik die dan in de vriezer leggen?

Re: Lijntjes van de sugarcraft gun vast plakken?

heel klein beetje water voor als het op de taart is (maar heel weinig)

en of anders tylose

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

3

Ik maak ze een beetje nat "echt maar een beetje" anders krijg je vlekken en das zonde

en het plaatje kun je in de diepvries leggen maar je kunt het volgens mij ook gewoon op een donkere koele plaats bewaren weet niet hoe groot die is?

Lieve groetjes van Nicole

4

Oké met wat water kan dat dus wel. Het is een bumba plaatje.
Moet ik die dan lang van te voren uit de vriezer halen?
Ik probeer het wel gewoon in de vriezer en mocht het niet lukken kan ik altijd nog een ander plaatje maken.

5

Ik bewaar mijn plaatjes altijd in van die Zipp-zakjes. Plaatjes die ik invries (als ik dit al doe) moeten wel gelijk goed liggen anders plakken ze gelijk vast aan de taart, zeker in de zomer.... Heeft dus voor- en nadelen om in te vriezen.
Ik maak eetbare lijm van gekookt afgekoeld water+tylose. Plakt net wat beter dan alleen water en heb je dus maar een puntje van nodig.

6

Nou gisteren lijntjes om mijn puzzelplaatje gemaakt met de sugarcraft gun maar het gaf allemaal vlekken. Ik baal als een stekker en ben dus absoluut niet tevreden. Misschien volgende keer een klein kwastje gebruiken om het mee nat te maken.