1

Onderwerp: mogen deze schatjes hier bij?

http://i22.photobucket.com/albums/b341/frumpje/2012-03-02-kopie.jpg

geen cupcakes, koekjes of los suikerwerk, maar wel wat suikerwerk op deze rode aardbeitjes. Ze zijn nogal snel gemaakt met een 1-jarige die ondertussen een nogal grote hoeveelheid fondant naar binnen werkte, maar toch vind ik ze er wel leuk uitzien. De kindjes waren alvast heel blij met hun 4-uurtje :-)

2

Re: mogen deze schatjes hier bij?

Oh,wat zijn ze grappig zeg!!
Hoe heb je de fondant eraan vastgemaakt als ik vragen mag?

groetjes yvon

3

Bedankt!

met eetbare lijm die ik bij de taartenwinkel kocht. Het blijft goed plakken, maar lijm wordt niet hard blijkbaar (?), dus 1 oogje ging zakken, voor de rest bleef het wel goed.

4

super leuk!

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie

5

Die zijn grappig!  :Y
Leuk idee voor een gezonde traktatie!
Groetjes!

Happy Cake Day!

6

Super origineel!!!

groeten Annemieke
Cake It

7

oh wat leuk, die ga ik onthouden! jammer dat er geen aardbeien te koop zijn in november als mijn zoontje 1 wordt. wie weet voor mijn dochter die in juni 5 wordt!

8

Wat een leuk idee!

Groetjes Annemarie
*Wat is taarten maken toch een heerlijke hobby!* (Bijna net zo leuk als wudden ;))

:thumb: leuk gedaan! erg origineel.

chantal1980 schreef:

oh wat leuk, die ga ik onthouden! jammer dat er geen aardbeien te koop zijn in november als mijn zoontje 1 wordt. wie weet voor mijn dochter die in juni 5 wordt!

er zijn dan best aardbeien te koop hoor, ze zijn alleen heel erg duur...

I never met a calorie I didn't like....

10

Wat een ontzettend leuk idee!

Groetjes, Renata

11

Super, en supergaaf idee!

12

Wat een supergoed idee voor een gezonde traktatie, ook leuk te combineren met druivengezichtjes e.d. Ik ga deze ook zeker onthouden, bedankt!

Groetjes, Marleen!
Neem ook eens een kijkje op mijn blog voor veel zoete (on)zin: www.zoetezinnen.nl