Onderwerp: Mijn 2de taartje (1ste keer puzzelplaatje)

Mijn 2de taartje en 1ste keer een puzzelplaatje.
Hoor graag wat jullie er van vinden en of jullie nog tips hebben voor de volgende hello kitty taart (voor me dochters verjaardag).
Groetjes Ilona
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn 2de taartje (1ste keer puzzelplaatje)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

Mijn 2de taartje en 1ste keer een puzzelplaatje.
Hoor graag wat jullie er van vinden en of jullie nog tips hebben voor de volgende hello kitty taart (voor me dochters verjaardag).
Groetjes Ilona
helemaal leuk en goed gelukt
als enige had ik niet de naam Kitty erop gezet, maar de naam van je dochter (of heet zij ook Kitty
).
wat heb je die mooi gemaakt 
Erg leuk!
lief en goed gelukt 
Hele mooie taart geworden, goed gelukt en je hebt talent, want dit is pas je 2e taartje.
Je vraagt om tips. Ik zou de taart omdraaien voordat je gaat vullen, smeren en bekleden. Dan is je bovenkant nog rechter.
Wat Mamski al zegt taartje omdraaien maar voor de rest een hele mooie taart hoor, mooi gepuzzeld 
Je hello kitty is heel mooi gelukt, heb laatst (ook voor mijn tweede taartje) er ook eentje gemaakt en ik hou het nog bij platte puzzelplaatjes
.
Hoi Allemaal,
@Carien: Deze was te oefenen en feedback te krijgen van jullie, me dochter is de 14e jarig.
@Mamski & Madame Gateau: Het taartje was omgedraaid, zou het door het vullen kunnen komen dat hij weer wat bol is gaan staan.
Thanx allemaal voor het kijken, alle reacties & tips.
Groetjes, Ilona
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn 2de taartje (1ste keer puzzelplaatje)