Onderwerp: puzzel óp print
ik puzzel zelden, en nu wil mijn zoon een lastige dino op zijn taart... Zou het - iets- makkelijker zijn om een printje als ondergrond te nemen of zou dat het juist extra lastig maken??
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » puzzel óp print
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik puzzel zelden, en nu wil mijn zoon een lastige dino op zijn taart... Zou het - iets- makkelijker zijn om een printje als ondergrond te nemen of zou dat het juist extra lastig maken??
ik denk juist lastiger!!!! want je blijft toch puzzelen, en dan valt het alleen maar meer op als een randje wat anders loopt dan op het plaatje, wat zonder plaatje eronder niet eens opvalt!
ik zou juist denken, dat het makkelijker is, omdat je dan de achtergrond niet hoeft te puzzelen en alleen de dino wat naar voren haalt door hem erop te puzzelen/3d puzzelend boetseren...
(als je snapt wat ik bedoel....)
ik zou juist denken, dat het makkelijker is, omdat je dan de achtergrond niet hoeft te puzzelen en alleen de dino wat naar voren haalt door hem erop te puzzelen/3d puzzelend boetseren...
(als je snapt wat ik bedoel....)
Zo, even late reactie .
Das precies wat ik ook dacht Dot, maar misschien ziet het er inderdaad juist wel gek uit. Hmmm weet je wat...
Ik ga het gewoon maar proberen! Is het niet zo mooi als ik dacht kan het alsnog de prullenbak in en anders kan ik het ook beest voor het kinderfeestje gebruiken.
Dan ga ik wel boetseren voor de verjaardagsvisite, de dino komen m'n neus uit straks .
Het ging best goed met puzzelen op de print. Ik zie wel dat de neusgaten niet gelijk zijn, dus dat moet ik nog even goed doen .
Omdat ik niet goed kan puzzelen was dit best een goed oplossing, nadeel is alleen dat je vast zit aan de rest van het plaatje.
Ik ga het in ieder geval zeker vaker doen!
ik vind het iig heel leuk gevonden.
ik zie dat je de binnenkant van z'n mond zo hebt gelaten en dat geeft nog meer diepte.
Dank jullie .
Klopt, bij de mond heb ik alleen de tong gedaan. Wel zo makkelijk .
De ogen waren wel lastig. Eerst was hij zo:
En nu zo:
Hij keek naar boven ipv recht naar voren. Uiteindelijk ging het om 2 x een halve mm . Toen was het goed! Wat een verschil hé , het verbaasde mij echt.
Nu nog die neusgaten doen, zo stom zeg...
mooi geworden!
goh dat had ik niet verwacht dat dat zo goed uit zou pakken. Dacht nl die print gaat inkt door lekken of je krijgt er echt rare vlekken in. Vind het echt een super puzzel zo en ga dit zeker ook es proberen. Top van je dat je het hebt uitgeprobeerd!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » puzzel óp print