1

Onderwerp: recept merenque botercreme

Hallo,

Ik wil graag het recept voor merenque botercreme maken die bij de recepten staat.
Nu hoort daar een filmpje bij die ik graag wil kijken, maar die doet t bij mij niet, ligt dat aan mij of....??? :D

misschien mag ik hier ook gelijk even vragen waarom er minder boter wordt gebruikt als het 1-2-3 princiepe?

greetz!

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

2

Re: recept merenque botercreme

bij mij doet het filmpje het gewoon  :think:

3

Via youtube het filmpje gevonden, daar doet ie het wel: http://www.youtube.com/watch?v=uBBoRMWcfNc

Antwoord op je vraag heb ik niet maar ik [MOVE] wel -> Bakken & vullen.
Voor de link bij de recepten zal ik de vraag bij een collega-moderator neerleggen.

4

Waarschijnlijk ligt dat inderdaad aan de instellingen op jouw pc, het is een gewoon youtube filmpje.

misschien mag ik hier ook gelijk even vragen waarom er minder boter wordt gebruikt als het 1-2-3 princiepe?

Nee, dat mag je in Bakken & Vullen vragen, "Over de site" is niet bedoeld voor vragen over de recepten ;)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5

Kaaaarin...  :rolleyes: :P

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

ik gebruik zelf de verhouding 1-2-2 omdat ik dat lekkerder vind dan de 1-2-3. En je kunt er nog mooie toeven mee spuiten alleen is dan de boter smaak een stuk minder!

7

haha, dames...  :D

bedankt voor de hulp en alle moeite!  :thumb:

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

8

mod en admin in stereo  :lol:

Ik heb beide varianten geprobeerd en bewandel de gulden middenweg
1- 2- 2,5 dus.

Hoe meer boter hoe meer botersmaak, hoe minder zoet en hoe zachter, omgekeerd werkt dat dus ook.

Gr,
John

Oordeel niet over mensen voordat je ze goed kent, de waarheid zou je nog kunnen verbazen.

9

Ok thnx!

Ik ga denk ik maar eens beginnen met 1-2-2

Er kan altijd nog wat bij, eraf is lastiger ;)

10

laat je even weten of het is gelukt?

11

uiteraard!

12 Laatst bewerkt door chocotoetje (06-03-2012 15:39)

eh... 2x :D