Onderwerp: hellup!!!

Goedemiddag allen,

Ik heb jullie hulp nodig, ik heb iets raars.....

Ik heb net biscuit gemixt met de funcakes mix. Dit heb ik al vaker gebruikt maarrrrrr ik heb nu een nieuwe kenwood pattisier. Nu heb ik de verhoudingen voor de blanda gebruikt zoals hier op de site (nou ja, ik heb voor 2 kleintje en 1 grote van 20 alles bij elkaar gedaan en ineens gemixt.

Of het nu komt door de machine, dat het vroeger niet goed ging en nu wel, of anders......nadat ik een paar minuten gemixt had leek de mix te "groeien". Toen het klaar was was het extreem luchtig en ik vond het zelfs wat weg hebben van eiwitschuim!!

Het staat nu wel in de oven maar heb enorme twijfels wat er straks uitkomt :-p ;-)

Wordt ik nou gek, hoort dit??

Beste God, als u mij niet dun wilt maken, maak dan aub al mijn vriendinnen dik :-))

Re: hellup!!!

Hihi dat had ik ook. Ik had een gewone handmixer en  sinds afgelopen week een Bosch mum. Bij mij werd het ook een heel luchtig hoger beslag. De taart was goed gelukt en ontzettend lekker luchtig. Ik denk dat dat toch door het mixen komt

3

:thumb:

4

Had ik ook. Nu ik de Kenwood patissier is die ook veel groter. Ze waren ook er luchtig en lekker. Komt dus goed

wauw..... min biscuits waren voorheen echt niet lekker!! Yummie :-) i luuffff kenwood ;-)

Beste God, als u mij niet dun wilt maken, maak dan aub al mijn vriendinnen dik :-))

6

Haha het biscuit beslag hoort ook echt te groeien tijdens het mixen. Dat maakt het nou juist zo luchtig. Lekker minimaal 10 minuten laten draaien dat ding. En genieten van die heerlijke luchtigheid ;)

7

haha, ja zo hoort het!
je moet de kom ondersteboven kunnen houden zonder dat het eruit valt :) bij gewone biscuit dan, chocobiscuit van de mix blijft wel dunner.

8

:lol:  :lol:  :lol:  :Y  :Y  :Y  :Y  :Y ja hoor dat hoort

gheghe ik heb echt lol gehad ommezelf vanmiddag ;-) Ik dacht toch echt ff dat ik iets verkeerd gedaan had, alleen eiwit ofzo? Het was zo ontzettend luchtig, licht ennee lekkeeeeeer. Ik had zo met een lepel en de beslagkom op de bank kunnen gaan zitten met een lekkere jankfilm  :Y hihi

Erg blij met jullie reacties, heb echt getwijfeld om alles weg te gooien!

Heb met spanning door het overraampje zitten gluren en toen het klaar was was ik echt geschokt! Zooo lekker!! Zo blij als een kind met mijn kenwood :-p Wil nu alleen nog maar meer bakken hihi

Dank voor de reacties!!