1

Onderwerp: Deze hoort wel hier.....

Heel onschuldig voor het nichtje van onze buren. Ze is helemaal gek van Diego en een echt "blauw"meisje. Wel weer een meisjemeisje, dus graag bloemen en hartjes. Tja dan krijg je dus deze.... Mama kwam hem gister ophalen en was helemaal blij. Altijd taart gehad van de bakker en daar waren ze nooit zo tevreden over (uiterlijk, smaak was wel altijd goed) en deze taart maakte dat allemaal goed. Dat zijn toch de reacties waar je het weer een poosje op kan doen!
Gevuld met:
Onderste, chocopasta, chocobcr en chocobolletjes.
Middelste, aardbeienjam, aardbeienbcr en discodip.
Bovenste, bebogeen, vanillebcr en discodip (deze combi vind ik zelf toch ook wel heeeeel erg lekker.... )

http://www.mijnalbum.nl/Foto-FYIELSM4.jpg

Enjoy!

Re: Deze hoort wel hier.....

Mooie taart zeg, ik kan me voorstellen dat ze daar tevreden mee waren!

Groetjes van Cora

3

Helemaal leuk! Gaaf dat ze er zo blij mee waren. :Y

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

4

Prachtig...

Mag ik vragen wat bebogeen is? Je maakt me nl nieuwsgierig!  :P

What goes around, comes around.
Sinds 1 januari 2012 bestaat n'Cakes: www.n-cakes.nl

Mooi! En lekker speels gestapeld! :thumb:

6

Prachtige taart :thumb:
Vraagje: bedoel je dat je chocobolletjes en discodip Idie je normaal op een cupcake of ijsje strooit) op je vulling hebt gestrooid?

Iedere dag is een cadeautje, geniet ervan telkens weer, ook al is de inhoud niet altijd wat je wenst.

7

Heel mooi!
Hoe houd de discodip zich in de vulling?
Ik heb m pas bovenop geplakt.....

Groetjes Miriam
Zij die gaan taarten groeten u!

8

wat een leuke,weer eens helemaal anders dan roze of lila oid ;)

9

Hallo Sandra,

Ik ben nog steeds nieuwsgierig naar je vulling: Heb je de gewone discodip en chocobolletjes (die je normaal als strooisel gebruikt) in de vulling gedaan?  :o
Het lijkt me een leuk idee en tevens een manier om mijn overtollige strooisels eens op te maken.  :)
Alvast dank voor je reactie
Petra

Iedere dag is een cadeautje, geniet ervan telkens weer, ook al is de inhoud niet altijd wat je wenst.