Onderwerp: Millionaires' shortbread
Voor een eerste x best aardig....Volgende x in het CC bakblik maar!!!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Millionaires' shortbread
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor een eerste x best aardig....Volgende x in het CC bakblik maar!!!

dat ziet er lekker uit...! 
Tnxx....beetje te royaal met de chocolade geweest zo te zien
....Al doende leert men 
Wow, dat ziet er heeeeeel lekker uit.

Tis ook verschrikkelijk lekker........ 
Jammie...krijg gelijk trek!
Is dit hetzelfde als caramel shortcake? (ziet er ook zo uit). Kwebbeltje hier op het forum heeft ze ook individueel gemaakt en de 'Twixie' genoemd...
Tis idd allemaal het zelfde hoor!!! Enneh ga ze ook nog een keer in die vormpjes maken...een kijken of ze kleine vormpjes hebben want ze zijn ongelovelijk machtig 
Ik heb ze ook wel gewoon uitgestoken (hartjes, rondjes, veirkantjes, sterretjes, etc). Dat doe je nadat de karamel een beetje harder is geworden. En daarna gewoon dippen in de chocola. gaat perfect!
En dan kun je zelf bepalen hoe groot ze worden. Want is inderdaad mega-machtig
. Eigenlijk is bonbon grootte meer dan genoeg 
Ik heb ze allemaal in kleine blokjes gesneden
...Neem morgen een lading mee naar het werk want anders verdwijnt het allemaal in mijn eigen buik
Uitsteken als alles nog een kleine beetje zacht is, is ook een goed plan....Ik hou het in mijn achterhoofd!!!
Hmm.... Ik wil de volgende keer dat je komt mij ook wel opofferen! 
Hmm.... Ik wil de volgende keer dat je komt mij ook wel opofferen!
gaat goed komen @Steef..... 
Die zien er lekker uit!
Tnxx....beetje te royaal met de chocolade geweest zo te zien
....Al doende leert men
je kunt nooit te royaal met chocolade zijn hoor
. Lijkt me lekker en gaat op mijn lijstje van things to make!
Tis idd allemaal het zelfde hoor!!! Enneh ga ze ook nog een keer in die vormpjes maken...een kijken of ze kleine vormpjes hebben want ze zijn ongelovelijk machtig
Iemand vertelde me een tijdje terug dat ze ze in de siliconen mini-cupcake vorm maakte. Een mooi klein maatje en makkelijk uit te drukken.
Ik maak ze in mini-cupcake papiertjes in de mini-muffin pan
twinstwins schreef:Tis idd allemaal het zelfde hoor!!! Enneh ga ze ook nog een keer in die vormpjes maken...een kijken of ze kleine vormpjes hebben want ze zijn ongelovelijk machtig
Iemand vertelde me een tijdje terug dat ze ze in de siliconen mini-cupcake vorm maakte. Een mooi klein maatje en makkelijk uit te drukken.
Ik maak ze in mini-cupcake papiertjes in de mini-muffinpan
Maar eens op zoek naar een mini muffin pan dus 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Millionaires' shortbread