Onderwerp: Scoop!!!
De laatste taart van deze week, een Scoop taart, helemaal leuk om te maken! Gevuld met homemade banketbakkersroom, homemade frambozen gelei en verse frambozen.
Bedankt voor het kijken!
Groetjes, Muffinmania.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Scoop!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
De laatste taart van deze week, een Scoop taart, helemaal leuk om te maken! Gevuld met homemade banketbakkersroom, homemade frambozen gelei en verse frambozen.
Bedankt voor het kijken!
Wow! Wat een mooie scoop!Die ga ik niet aan mijn neefje laten zien, dan ben ik de pineut.
Jeej....wat mooi zeg! Wat een details en wat lijkt hij goed. Deze laat ik dus nooit aan mijn neefje zien...haha....Want dan gaat hij dingen verwachten die er nooit zullen komen
Wow! Wat een mooie scoop!Die ga ik niet aan mijn neefje laten zien, dan ben ik de pineut.
whahaha dezelfde gedachten op hetzelfde moment.
Hahahaha wat grappig en toevallig!! Dank jullie wel!!
Super mooi
Fantastisch gemaakt zeg.
Wauw, wat een mooie taart!
Wauw!!!!! Echt wauw!!!!!!
Jeetje.... wauwwwwww zeg!
Oftewel, geen woorden voor, zo knap gemaakt!!!!
wow wat gaaf!! Echt strak nagemaakt zeg!..
En dan die riem met gereedschap,geweldig!! Ik heb wat met riemen volgens mij, ik vind dat zo'n leuk detail...
Alles bij elkaar is het echt een plaatje, die kleuren e.d.
Zooo, die is mooi!!
Oooh wat is deze mooi, echt prachtig.
Jemig wat is ie prachtig zeg, helemaal top!
Wauw wat is die super mooi gemaakt , echt TOP
Ook van mij: ontzettend mooi gemaakt. Leuk bedacht zo met de naam in de schuiver en de echte bob de bouwer gereedschapsgordel erom. Top!
Tieneke
Da's een hele gave, origineel gedaan!
Oh wauw! Dit vind ik nou echt een leuke jongenstaart! Gewoon lekker stoer en wél met mooie kleurtjes! Super!
Wat een geweldige taart zeg. Die naam is echt helemaal top. Mag ik vragen hoe je deze hebt gemaakt?
prachtig! welke uitstekers/ mold heb je voor de letters gebruikt?
geweldig!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Scoop!!!