1

Onderwerp: biscuit ingezakt hellup

hoi,
hier een nieuwe bakster. ik ben een barbie taart aan het maken maar mijn taart biscuit is nu al 2 x als een pudding ingestort.. wat doe ik fout???
ik gebruik biscuit van funcakes, prima toch??? eieren en water op kamer temperatuur..
hij wordt mooi hoog en dan de laatste minuten in de oven stort hij  al langsaam in.. hellup morgen een verjaardag dus alle tips zijn welkom.
oven heb ik op 175 grC. en ong 40 minuten.

2

Re: biscuit ingezakt hellup

Ik heb deze "fout" ook al eens gemaakt, bij mij lag het aan de hoge temperatuur (ik bak mijn biscuit nu op maximaal 160 graden (oplopend bakken vanaf een lagere temperatuur)).

Ik taart, jij taart, wij taarten, wij hebben getaart... Taarten is een werkwoord!

3

ooohh  aaaah ik ben de domste bakker op aarde.. ik heb 330 ml water ipv 33 ml gebruikt. ik schaam me dood.. ok hij staat weer in de oven, nu hopen op een goede afloop,

4

Helemaal niet, goed dat je het zelf hebt gezien. Dit zijn dingen die wij niet voor je kunnen oplossen. Succes!

5

ik ben nog blond ook het moet niet erger worden!! de volgende taart ziet er goed uit. enne ik heb zowiezo aan elke tip heel veel die jullie geven top dit forum!!

6

deze gaat vast goed komen dan :) Succes..denk dat we allemaal wel eens van dat soort foutjes gemaakt hebben hoor ;)

Groetjes van Corry
http://taartenvancorry.nl/

ben benieud hoe mooi deze wordt!

8

joehoe gelukt maar hoe kan ik een foto plaatsen?

9

Fijn dat het gelukt is. Deze fout wordt best regelmatig gemaakt, 33ml lijkt ook zo weinig!
Veel plezier met het afwerken

Groetjes van Mireille
www.taartopmaat.nl

10

marjoleinl schreef:

joehoe gelukt maar hoe kan ik een foto plaatsen?

De foto's plaatsen doe ik met behulp van mijnalbum.nl
Daar kan je een gratis fotoalbum aanmaken en je link opvragen om je foto's op een website te plaatsen.
Als je een bepaalde foto wilt plaatsen klik je die aan en zie je links van de foto in de kantlijn staan: link naar foto/album. Dat klik je aan, dan vink je aan: foto op website/blog. (2e optie) en dan kopieer je de code in begint en eindigt met img] (de onderste)
die plaats je in je tekst en dan heb je een foto!!