Onderwerp: wie zou mij willen helpen??

Welke lieve mede bakster zou mij willen helpen...?

Het gaat om het volgende, ik heb een nieuwe website template gemaakt , maar zou dit graag online willen zetten, ik heb een hosting en een domein naam , en en het progje smart ftp.

Heb al gegoogeld etc maar ik kom er maar niet uit hoe ik me template online kan krijgen,  dus mijn vraag is  wie zou me daarbij willen helpen?  :o je zou mij er super blij mee maken :Y

2

Re: wie zou mij willen helpen??

poeh geen idee maar wel succes met je eigen website.

Als je er op klikt zegt ie trouwens  Wanneer u deze pagina ziet nadat u uw website heeft geplaatst, is waarschijnlijk het index.html bestand niet vervangen. Misschien heb ja daar iets aan

dankje voor je reactie,
dat klopt idd dat je dat te zien krijg, maar ik krijg me bestanden niet geupload.... snap niet waar het fout gaat.
Vandaar mijn hulp vraag...

4 Laatst bewerkt door nagelsan (02-03-2012 06:29)

hangt er vanaf wat je gebruikt om het te uploaden. wanneer je filezilla gebruikt kan ik je wel helpen. die kun je evt gratis downloaden.

mail me dan maar ff

I may not be perfect, but i'm always me

dankje wel nagelsan ,  :) je hebt pb

6

Ik heb hem ontvangen en terug gemaild. Ga je helpen  :Y

heel erg bedankT!!! ik heb je weer gepbt, ik hoop dat je die mail ook ontvangen heb?

8

ja :Y

Mocht je er niet uit komen mag je mij wel mailen. Mijn vriend heeft hier volgens mij verstand van (ik alles behalve..  :o )

I just love cake!
Groetjes Laura

iedereen hartstikke bedankt voor de lieve reacties!
en voor de aangeboden hulp :D  :thumb:

Het is gelukt, met gedult en de goede uit leg van nagelsan :D , super blij ben ik er mee, en  nu hoop ik binnen kort jou blij te kunnen maken ;)

11 Laatst bewerkt door nagelsan (02-03-2012 18:53)

Dat komt wel goed.
We zijn er om elkaar te helpen toch?
enne...ik heb pas geleden al leuke hulp gehad uit onverwachte hoek, met het verjaardagsfeestje van mijn dochter. (http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=183519)
Heb toen besloten eens wat vaker iets voor een ander te doen.
Ben blij dat ik hier wat van af wist en je kon helpen.
Vond het nog leuk ook hahahaha

Dus graag gedaan meid

En toch waardeer ik het enorm!, zelf ben ik ook  een persoon die anderen zal helpen waar ik kan,  maar uit ervaring weet ik ook dat dat niet voor iedereen van zelf spreken is.

En nogmaals super bedankt! :D
Ben er erg blij mee, en nu is die helemaal klaar en google me grootste vriend, en  veel ervaring rijker en dat is ook weer mooi mee genomen om jou te helpen binnen kort ;-)