1

Onderwerp: Klein maar fijn....

Dit bruidstaartje is wel 3 lagen hoog, maar voor slechts 18 personen. 1x 20 cm, 1x 15 cm en 1x 10 cm.

De Lace flower vind ik een prachtige uitsteker, maar ik blijf het een rot ding vinden om te gebruiken. Als je te hard aandrukt staan in het midden de letters in de fondant, als je niet hard genoeg drukt kom je er niet doorheen. En dan die randjes met rafeltjes, die krijg je ook niet mooi weg :mad:  Ik zal wel iets fout doen... Als iemand van jullie de gouden tip heeft, hoor ik het graag.

Ik heb deze taart (of iets wat er op lijkt) eens ergens gezien, dus als je iets herkent, bedankt voor de inspiratie.

http://1.media.hyves-static.net/1471495008/6/J5Ul/0/img1471495008.jpeg
http://5.media.hyves-static.net/1471495012/6/GTB3/0/img1471495012.jpeg

De topper had de bruid al gekocht en moest erop, beetje jammer vind ik.

2

Re: Klein maar fijn....

Mooie taart! En dat van die letters op de lace flowers heb ik ook... lijkt me niet zoveel aan te doen... ik lees met je mee!

3

Je taart is een plaatje !!!
Inderdaad jammer dat de bruid de topper al had gekocht, want die was helemaal niet nodig.
De taart is in ieder geval Super  :thumb:

To much off a good thing, can make something wonderfull.....

4

Bedankt voor jullie reactie.

Ik heb voor de lace ook al eens de how-to bekeken van (volgens mij ) Kwebbeltje, krijg ze er ook wel uit maar vind ze gewoon niet heel netjes.... :s

5

Mooie taart vraagje hoe heb je diagonale lijnen op de bovenste taart gemaakt, is dit een mat of heb je dit uit de vrije prols gedaan?

Gr. Gretha

6

grethab schreef:

Mooie taart vraagje hoe heb je diagonale lijnen op de bovenste taart gemaakt, is dit een mat of heb je dit uit de vrije prols gedaan?

Gr. Gretha

Dat is gemaakt met een malletje:
http://www.deleukstetaartenshop.nl/uits … -2093.html
Succes ;)

7

Ik vind de taart echt super.
Inderdaad jammer van die topper, die heeft de taart niet nodig.
Maar ja klant is koning he ;)

8

ik vind je taart super. zou ik mogen weten welke uitsteker je gebruikt voor de letters?

gr.

9

rabia schreef:

ik vind je taart super. zou ik mogen weten welke uitsteker je gebruikt voor de letters?

gr.

Bedankt voor je reactie. De letters die ik gebruikte zijn van FMM,
Alphabet & number script cutter set upper case

http://www.deleukstetaartenshop.nl/uits … p-221.html

10

Echt een mooie taart!

Moshana's taarten, magie is niet ver te zoeken
www.facebook.com/moshanas.taarten

11

super bedankt..

12

mooi hoor!

de laceflowers lukken mij eigenlijk altijd wel (al gebruik ik ze nooit meer, ben er eigenlijk op uit gekeken)

ik rol het fondant heel dun uit, laat het even een paar minuten liggen, dan de uitsteker goed erin drukken, alles samen omdraaien en met je vinger de rafeltjes weg werken. daarna 1 voor 1 de blaadjes omhoog ¨wippen¨ zodat het fondant eruit komt  :+
hoop dat je er wat aan hebt

13

evelien1001 schreef:

mooi hoor!

de laceflowers lukken mij eigenlijk altijd wel (al gebruik ik ze nooit meer, ben er eigenlijk op uit gekeken)

ik rol het fondant heel dun uit, laat het even een paar minuten liggen, dan de uitsteker goed erin drukken, alles samen omdraaien en met je vinger de rafeltjes weg werken. daarna 1 voor 1 de blaadjes omhoog ¨wippen¨ zodat het fondant eruit komt  :+
hoop dat je er wat aan hebt

Bedankt voor de tips, misschien moet ik het nog dunner uitrollen....

14

heeeeeele mooie stijlvolle taart :thumb:

15

iid topper was niet nodig, vind hem mooier zonder :)

Even een vraagje je hebt het over 18 personen maar is dat niet erg weinig voor die maten!

Groeten uit 't Brabantse  Oisterwijk

16

movin schreef:

iid topper was niet nodig, vind hem mooier zonder :)

Even een vraagje je hebt het over 18 personen maar is dat niet erg weinig voor die maten!

De 3 taarten bij elkaar opgeteld zou zelfs voor 20 personen kunnen, te grote stukken zijn niet nodig, omdat het natuurlijk vrij hoog gebak is...

17

Leuk gedaan........ :)

18

Mooie taart! Maare... 18 personen? Dan aten ze geen avondeten meer? ;)

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?

Heel mooi!