26

Re: feedback: wie wil mijn eigen gemaakte site bekijken

Prachtige website! heel leuk met dat groen! en je taarten zijn ook mooi! :thumb:

27

Positief de frisse kleuren, idd eens geen roze, lila of paars.Duidelijke site.

Wat minder postitef: foto 's van anderen, ik zou me niet prettig voelen als klant als ik dat wist. En tja een website met de mogelijkheid om te bestellen, dat het lang kan duren iv.m drukte..... en geen bedrijf..... weet niet of iedereen daar blij mee zal zijn. ;)

Ieder is de bewerker van zijn eigen geluk.

Ik ben zo benieuwd hoe jullie al die websites maken! Ik kan alleen maar sites vinden waarbij er .webklik.nl of .jouwweb.nl achter de link komt te staan. Betalen jullie voor de sites zonder deze reclame of kunnen jullie me tips geven waar ik mijn gratis site zonder reclame kan maken?

www.taartenvankris.nl <-- Ook voor het bestellen van eetbare prints op icing, frosty en ouwel!

29

Hey Meis,

Super gave site heb je gemaakt, 2 kleine verbeter puntjes bij taarten en vullingen kan je de chocolademousse beter een regel naar beneden laten zakken zodat deze precies boven de aardbeienmousse staan en de ,,mousse,, van aardbeienmousse is een grotere lettertype dan alle andere moussen ...

Verder nog een vraagje aan jou, jij noemde shutterstock, moet je die plaatjes kopen of kan je deze vrij gebuiken voor een site?

Liefs Ivy