1 Laatst bewerkt door manon84 (01-03-2012 17:25)

Onderwerp: how to??????????

ik wil graag een stapeltje gaan maken voor de eerste keer, heb al wel in mijn hoofd zitten hoe ik het wil maken, maar nu zit ik met de volgende vraag, is het verstandig om tussen de 2 taarten een bakpapiertje of zo iets te leggen zodat deze makkelijk van elkaar te halen zijn om te kunnen snijden of kun je ze beter gewoon op elkaar  leggen

2

Re: how to??????????

Ik zou sowieso een kartonnetje ertussen leggen voor het inzakken en stokjes in de onderste taart steken.

3

Lizaa schreef:

Ik zou sowieso een kartonnetje ertussen leggen voor het inzakken en stokjes in de onderste taart steken.

oke bedankt voor de tip, aan de stokjes had ik zelf nog niet gedacht, maar is wel een hele goeie beetje lullig als je erg je best doet op een taart en hij is dan helemaal ingezakt.  :/

4

Ik zou zeggen gebruik de zoekfunctie eens boven invullen stapelen en dan taartdecoratie algemeen aanvinken  :thumb: of eens op
tartacadabra googlen :thumb:

Lieve groetjes van Nicole

5

boonsnic schreef:

Ik zou zeggen gebruik de zoekfunctie eens boven invullen stapelen en dan taartdecoratie algemeen aanvinken  :thumb: of eens op
tartacadabra googlen :thumb:

wat een leuke site is dat zeg.

6

Heb je even gemeld, volgens mij sta je verkeerd is dit alleen voor het showen van je creaties.

7

Kaat75 schreef:

Heb je even gemeld, volgens mij sta je verkeerd is dit alleen voor het showen van je creaties.

oeps had ik niet in de gaten  :o

8

Move to ~> Taartdecoratie algemeen

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com