1

Onderwerp: Bevroren taart decoreren en weer vriezer in?!?!

Haai!

Ik heb al op de zoekfunctie geprobeerd te vinden of je een bevroren taart kunt decoreren. Ik lees dan alleen dat men eerst moet wachten tot ontdooit is en dan decoreren.

Ik heb echter een bekleed kapsel in de diepvries staan, wil die decoreren, maar de taart moet wel bevroren blijven, aangezien hij volgende week bevroren met de klant mee moet.

Ik wilde de decoraties van te voren maken, zodat de taart maar even uit de diepvries hoeft voor het erop plakken.

Maar vroeg me dus af: kan dit wel?!?

2

Re: Bevroren taart decoreren en weer vriezer in?!?!

Ik zou het niet doen. Had je beter gelijk kunnen doen. Ik weet niet hoe en wat je gaat doen qua decoratie?

3

:nooo  ook ik zeg, niet doen!
uit de vriezer is je taart in 2a2,5u al volledig dooi. dus dan zou je een (bijna) ontdooide taart weer invriezen. een 2e keer dus.

Je kunt alleen tijd verspillen,als je vergeet ervan te genieten

4 Laatst bewerkt door Sheep83 (01-03-2012 19:41)

Hi!

Ik was de eerste keer om half 1 'snachts klaar met 2 taarten bekleden, ik had echt geen tijd meer om ze ook allebei nog helemaal te decoreren.

Ik wil op de bovenste taart van de stapel een naam en leeftijd plakken en op de onderste wat hekjes en boerderijdieren ( die ik dus allemaal al klaar heb liggen om erop te doen).

Ik ging er vanuit dat de taart wel even 10 minuutjes buiten de diepvries zou kunnen om wat decoratie op te kunnen plakken...

@rorico: ik haal de taart dus geen 2 uur uit de diepvries, maar hooguit 10 minuten. Het ging mij meer om de vraag of dat kon of niet: kun je decoratie op een bevroren taart plakken??