1

Onderwerp: 1ste stapeltaartje voor een moeilijke combinatie....

3 verjaardagen combineren, iets met sterretjes, surfplank en koffie.... maar ze vonden het heel leuk, lekker en mooi !

onderste is vanillebiscuit gevuld met chocomousse en bananenslagroom, bovenste is chocoladecake met witte chocolade-boterroom

geef jullie mening maar !

http://www.mijnalbum.nl/Foto-X4TR7QGA.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-AJ3HQFMU.jpg

2

Re: 1ste stapeltaartje voor een moeilijke combinatie....

ik had graag eens wat reactie gekregen hoor ! :s

3

Even ons de kans geven.
Vaak wordt er veel gekeken en maar een enkele reactie.

lastig met zoveel verschillende wensen Maar hij is goed gelukt

4

knap gecombineerd!

en als feedback, de blauwe taart lijkt zo super mooi strak, dan vind ik het persoonlijk jammer dat de paarse met sterretjes niet zo strak lijkt (vergeleken de blauwe dan he!!)
kopjes zijn leuk gemaakt zo!

Je kunt alleen tijd verspillen,als je vergeet ervan te genieten

5

Leuk geworden hoor ! Idd lastig met 3 verschillende thema's maar het is jou gelukt ! En de smaken klinken ook heerlijk !

6

bedankt allemaal ! da klinkt al veel leuker !

wat die paarse met sterretjes betreft...ik had die paarse fondant dik uitgerold en er dan de sterretjes opgeplakt en verder uitgerold, ik dacht van zo slim te zijn maar twas eigenlijk dom...fondant scheurde beetje toen ik die wou 'verhuizen' dus dat doe ik nooit meer . in het vervolg de sterretjes na het verhuizen erop plakken !

7

Wat een combinatie zeg! Dat lijkt me ook heel moeilijk :Y

De bovenste is inderdaad duidelijk veel minder strak dan de onderste.
Ik denk dat je inderdaad beter de sterren er nadien op kan plakken, het idee was trouwens wel erg leuk!

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

8

Ik vind de combinatie van 3 totaal verschillende dingen prima gelukt... verder sluit ik me aan bij de anderen. Ook vind ik het jammer dat er zo'n hoogteverschil zit in de lagen...

Proost!