1

Onderwerp: logo zelf tekenen?

Hallo allemaal,  ik ben bezig met een website te maken over mijn taartjes.  Om mijn taarten te kunnen showen.
Ik heb bij mijn domein een webmakers pakket. En ik vind dat het niet meevalt om eenvoudig een site te maken. Maar goed.......ik wil dus graag een leuk logootje bij mijn website naam hebben en vroeg me af of ik dit zelf kan tekenen of dat je ergens standaard plaatjes ergens vanaf kan halen.  Zonder dat je iemand in de weg zit die ook iets dergelijks heeft natuurlijk.  Ik had al van paint shop oid gehoord?  Kun je zo n prograama gewoon down loaden? of kopen?
Als jullie tips hebben GRAAG !!  EN alvast heel erg bedankt! :)

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

2

Re: logo zelf tekenen?

Paint Shop Pro is niet gratis.

Deze simpele editor is helemaal online en gratis: http://pixlr.com/editor/

Een goede tool is natuurlijk nog geen garantie voor een mooi logo. Je eigen creativiteit is bepalend!

3

SugaHolic schreef:

Paint Shop Pro is niet gratis.

Deze simpele editor is helemaal online en gratis: http://pixlr.com/editor/

Een goede tool is natuurlijk nog geen garantie voor een mooi logo. Je eigen creativiteit is bepalend!

Hey wat goed!!   Dank je wel SugaHolic!!
Ik ben zo'n kneus op web site gebied dus ik ben heel blij met je tip  Thanx.... :thumb:
Ik hoef ook niet een supermooi logo als ik maar iets heb wat bij mij hoort zeg maar  :Y

4

@  SugaHolic......ik heb er even mee gewerkt en ik vind het fantatischv :D   Dit bedoelde ik inderdaad!    Fijn dat je wilde reageren  :Y

5

Graag gedaan! En anders wil ik ook best een poging wagen voor een logo hoor  :lol:

6

Je hebt ook nog GIMP, is wel een gratis image editor voor op je computer  :Y

I rehabilitate computers, I train people. I am the COMPUTERWHISPERER !! ---- Zoon en moeder Taartenmakers

7

Dank je wel kokkie 20  :)
Gimp ga ik ook nog even bekijken  :thumb: