Onderwerp: Kan banketbakkerroom nog naar smak brengen met praline of met bastogne
iemand ervaring
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Kan banketbakkerroom nog naar smak brengen met praline of met bastogne
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
iemand ervaring
Ik denk dat ik niet de enige ben die je vraag niet begrijpt...
Ik denk dat hij/zij bedoelt dat ze banketbakkers room heeft gemaakt, en of ze er dan nog eventueel praline of bastogne erdoorheen kan doen.
ja dat bedoel ik
Ik heb hem wel eens op smaak gemaakt met appelsap, om een appelvariant te krijgen, erg lekker.
Ik denk dus dat het zou kunnen.
Ja zeker kan dat!
Je kunt er hazelnoot praline of chocolade of mokka of vruchten smaak in doen eigenlijk alles wat je lekker vind.
En wat dacht je van lemoncurd erdoor!
De variaties zijn eindeloos.Maar denk om een botercreme randje als afscheiding voor je vulling/bekleding.
Succes.
wat bedoel met die botercreme?
je bent iemand van weinig woorden merk ik.... iets uitgebreider is wat handiger voor iedereen. een komplete zin bijv...
van botercreme een dijkje maken zodat de vulling niet tegen de marsepein/fondant aan komt. als het er wel tegenaan komt, dan kan de bekleding smelten (kapot gaan)
klopt ik ben buitenlander dus ja .ik dacht dat bedoel dat maar ja beter vragen toch dan fout moet worden?
en ja soms kan ik die goede woord niet vinden
maar dit is al stuk duidelijker/uitgebreider
en altijd blijven vragen hoor als je wat wil weten
succes met de taart
nu ben ik uitgekomen over die vulling en volgende week komen klanten proeftaartje halen dus hoop ik vinden lekker mijn kunst.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Kan banketbakkerroom nog naar smak brengen met praline of met bastogne