Onderwerp: Zal ik me dan ook maar eens voorstellen
Ha mede taartenbaksters,
Nou ik dacht het word ook eens tijd om me voor te stellen en wat van mijn taarten op de site plaatsen. Ik struin al een tijdje rond op deze fantastische site. Ik heb er zo ontzettend veel aan, alle antwoorden die ik heb kan ik gewoon vinden, gewoon super.
Ok ik ging voorstellen. Ik ben dus Erna (Ernie) en woon samen met mijn man en zoontje van 6 jaar in Zutphen. Door vorig jaar een workshop taart pimpen te doen met werk ben ik besmet met het taartvirus! Ik vind het leuk om ze te maken en mijn mannen vinden het heerlijk om ze op te eten, dus wat wil je nog meer.
Voor overmorgen moet ik een Ariel taart maken voor mijn buurmeisje. Nog even doorwerken omdat ik (onverwachts buikgriep heb gehad, ach ja dat plan je ook niet) nog niet ben begonnen en nog erg langzaam werk! Ga een poging wagen met een Arielbarbiepop.
Ik maak ongeveer 1 a 2 taarten per maand voor familie en vrienden.
En koop rustig aan steeds iets erbij. Ben helemaal blij met de winkel cakecorner in deventer. Afgelopen zaterdag nog een kleine workshop cakepops gedaan. Leek me eigenlijk niets maar ben toch wel enthousiast geworden hierdoor. En lekkkkkker!
Groetjes van Erna