1

Onderwerp: spuitzak

even een vraagje..
Laatst heb ik gehoord over een spuitzak waar je bijvoorbeeld met 2 verschillende kleuren of verschillende ingredienten tegelijk kan spuiten.
Kent iemand dit en weet iemand toevallig waar je deze spuitzak zou kunnen kopen?

Re: spuitzak

le1tje schreef:

even een vraagje..
Laatst heb ik gehoord over een spuitzak waar je bijvoorbeeld met 2 verschillende kleuren of verschillende ingredienten tegelijk kan spuiten.
Kent iemand dit en weet iemand toevallig waar je deze spuitzak zou kunnen kopen?

ja bij cupcakerecepten.nl verkopen ze ze en ik denk ook wel in de webshop van deleukstetaarten

'' Make cakes, no war'' ♥

Offff je gebruikt keukenfolie om beiden kleuren te scheiden...dat doe ik ook en is minder duur dan die zakken

http://www.mijnalbum.nl/Foto-FRP8ZC4O-G.jpg

Beste God, als u mij niet dun wilt maken, maak dan aub al mijn vriendinnen dik :-))

4

Wow, zo zie je maar...ben even tijdelijk van het forum af en zie zulke leuke dingen voorbij komen.

@Antoinette, hoe doe je dat dan met folie?

ik denk dat ze die manier gebruikt die ook in mijn how to staat, je schept je vulling op verhuishoud folie en rolt hem op dat doe je ook met de andere kleur en dan samen stop je ze in een spuitzak:)

'' Make cakes, no war'' ♥

nouwwww... ik hoop dat je me gaat snappen :-p

Ik leg een breed stuk folie neer. Daarop leg ik rechts net wat uit het midden een soort van worstje op van 1 kleur creme. Het dichtsbijzijnde stuk folie rol je er omheen. Dan leg je aan de andere kant een ander kleur worstje en dan sla je het andere losse stuk daaromheen. Je hebt dan 2 kleuren creme in een folie die elkaar wel mogen raken maar wel met een stuk folie ertussen. Geen direct contact dus. Het ziet er dan uit als een "dikke worst" (gheghe weet ff niet hoe ik het anders kan noemen  :9 ).

Dit geheel schuif je in een spuitzak. Zorg ervoor dat er niet teveel folie aan het uiteinde zit dat je naar beneden richt, even kort afknippen dus. Vervolgens kan je doen wat je altijd doet :-)

Is t een beetje begrijpelijk???  :think:

Beste God, als u mij niet dun wilt maken, maak dan aub al mijn vriendinnen dik :-))

7

Ik vind die duo spuitzak echt niet duur. Ik heb mijn gewoon spuitzak bij Blokker vandaan en heb bijna 10e voor betaald.

Dus bij deze vind ik echt een koopje. Ik zou zeker kopen, scheelt gefrimmel met folie

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

Oh jij hebt het over een herbruikbare merk ik :) ik had ze alleen nog maar als wegwerp gezien.

9

Leuk!
Je zou dan ook twee snoepzakken in een derde snoepzak kunnen doen?

10

kristien schreef:

Leuk!
Je zou dan ook twee snoepzakken in een derde snoepzak kunnen doen?

Daar zat ik nou net aan te denken :)  :) Ik heb genoeeeeeg van die spuitzakken in huis!

@Antoinette: in ieder geval bedankt voor de uitleg :)  :)  :)