1

Onderwerp: taart donderdag maken, voor zaterdag avond

Zoals de titel al zegt, ik wil morgen taart maken, en dan helemaal afmaken, ik heb vrijdag namelijk geen tijd en zaterdag ook niet, maar de twee taarten moeten zaterdag wel af zijn, moet geen probleem zijn om hem morgen te maken en dan te bewaren in de koelkast tot zaterdag avond.

Taart 1 vullingen : bosvruchtenjam.....en botercreme met stukjes bokkepootjes

Taart 2 vullingen : mojitobotercreme, en after eight vulling....... eventueel als de mojito smaak niet lekker is dan wordt ie hetzelfde als taart 1.

alvast bedankt

2

Re: taart donderdag maken, voor zaterdag avond

kan wel hoor. alleen die after eight vulling gaat slagroom doorheen denk ik, dat zou ik weer niet doen.
dan zou ik het bij creme met een smaakje houden en bijvoorbeeld jam of vlaaivulling.

3

Re: taart donderdag maken, voor zaterdag avond

chantal1980 schreef:

kan wel hoor. alleen die after eight vulling gaat slagroom doorheen denk ik, dat zou ik weer niet doen.
dan zou ik het bij creme met een smaakje houden en bijvoorbeeld jam of vlaaivulling.

Bedankt, dan de mojito en after eight maar een andere keer gebruiken, normaal doe ik alles de dag van te voren, en meestal smorgens de dag ze hem komen ophalen, maar nu had ik toch echt geen tijd, dus dan maar gewoon vullen zoals taart 1 ;)