Re: circus tentjes (volgens mij nog nooit gemaakt)
Hardstikke leuk, ziet er heel feestelijk uit zo.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » circus tentjes (volgens mij nog nooit gemaakt)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hardstikke leuk, ziet er heel feestelijk uit zo.
Zal ik hier ook nog even roepen: ze zijn zooooooo leuk!
Wat een leuk idee, ziet er heel feestelijk uit.

Hoe kom je erop!! Top en ontzettend leuk gemaakt.

Ohhhhhh ze zijn inderdaad errug leuk!!! Erg origineel, en ik heb ze inderdaad ook nog niet gezien zo.... Is er een om te onthouden!!! Leuk voor in de Mjam, om in te sturen voor de pagina met alle ingezonden creaties of om ze nog een keer te maken en dan met je kind(eren) bij jonge kunstenaars
BTW hoe staat het met je chocolade??? Is die al op
Ik kwam op het idee door jou. Ik had die heel leuke meisjes eens van jou gezien. Ik wilde ook zoiets, maar dan toch weer wat anders. Toen ze klaar waren, was ik helemaal blij
Ook al zitten er wat schoonheidsfoutjes in. De kinderen zien dat niet en het was voor onze dochter, dus dan kijk ik iets minder kritisch
De chocolade is overigens nog laaaang niet op, dus die zie je nog wel bij TenT terug 
Zal ik hier ook nog even roepen: ze zijn zooooooo leuk!
dat mag natuurlijk altijd 
heel leuk! waarmee heb je het vlaggenstokje gemaakt?
Ik heb er een cocktailprikkertje voor gebruikt.
Het handigste is om die eerst er in te prikken en dan de icing erop te maken. Ik had het in andersom gedaan en toen brak dus hier en daar de iicng 
ach ja het was ook mijn eerste keer!!
heel leuk verzonnen
![]()
dit spreekt mij in het bijzonder zeer aan.
Holland Sugar Art Show 2+3 juni
thema................CIRCUS
![]()
![]()
mpbart
Ik ga er nu maar eens diep over na denken om daar eens heen te gaan 
marlies schreef:Ohhhhhh ze zijn inderdaad errug leuk!!! Erg origineel, en ik heb ze inderdaad ook nog niet gezien zo.... Is er een om te onthouden!!! Leuk voor in de Mjam, om in te sturen voor de pagina met alle ingezonden creaties of om ze nog een keer te maken en dan met je kind(eren) bij jonge kunstenaars
BTW hoe staat het met je chocolade??? Is die al op
Ik kwam op het idee door jou. Ik had die heel leuke meisjes eens van jou gezien. Ik wilde ook zoiets, maar dan toch weer wat anders. Toen ze klaar waren, was ik helemaal blij
Ook al zitten er wat schoonheidsfoutjes in. De kinderen zien dat niet en het was voor onze dochter, dus dan kijk ik iets minder kritisch
![]()
De chocolade is overigens nog laaaang niet op, dus die zie je nog wel bij TenT terug
Meisjes en circustenten is toch wel heeeeel wat anders.....
Hahahaha, had ook niet verwacht dat je chocolade al op was hoor, mar het lijkt me wel zeer verleidelijk 
Heel tof ! 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » circus tentjes (volgens mij nog nooit gemaakt)