1

Onderwerp: Ideeën voor een meid van 7?

Hallo,
Heeft iemand nog leuke ideeën/tips voor een taartje voor een meisje dat 7 jaar wordt?
Ouders zeggen dat ze van alle kleuren houdt, paarden en strikjes heel leuk vindt.
Ouders leken een regenboog rand heel leuk, maar om dit met strikjes te combineren vind ik zelf niet mooi.
Er gaat van alles door mijn hoofd, maar iets concreets komt er nog niet uit.
Wie heeft er nog leuke ideeën en tips?

groetjes
Karin

Oja, ze wilden geen geboetseerde paarden o.i.d.

2

Re: Ideeën voor een meid van 7?

ik kom niet verder met mijn gedachte dan google naar taarten met Amika aangezien dit paarden is en het meisje een regenboogmuts draagt ;) suc6!

3

Mijn zusje wordt in maart 8 jaar en vorige jaar had ze een kinderboedrij taart want ze hield het op de ...... ;)

En dit jaar een thuis feestje en ik maak nu een roze meisje taart, kraaltjes. Kroontje,strikjes. Over de top meiden

Dis mischien zjn strikjes in regenboog kleuren een idee

4

Thanks voor het meedenken.
Allerlei verschillende kleuren strikje is misschien een idee, ik blijf nog even nadenken.

5

poeh lastig... ze houd van paarden maar ze wil er geen paard op, als ze dan gewoon niet zeggen dat ze paarden ook leuk vind...haha.

want had meteen een mooie puzzel van paardenhoofd in m'n gedachten met ingevlochten manen die met een mooie grote strik de vlecht vast maakten. :P

ipv een rand als regenboog, de complete taart als 1 regenboog bekleed? en dan drapieen aan de zijkant met strikjes.
pfff, nou, eigenlijk geen idee meer. komt in me op en dan vind ik het al niet meer geslaagd :P

Je kunt alleen tijd verspillen,als je vergeet ervan te genieten

6

Of mischien ook leuk meedere parel randjes en regenboog kleuren?

Laat je ons weten wat het geworden is ben  benieuwd

7

Dank jullie allemaal voor het meedenken. Allemaal parelrandjes in regenboog kleuren heb ik ook aan zitten denken.
Nu kreeg ik gisteren van de ouders een berichtje...
Meisje wil rood en wit als kleuren van de taart :s
Dat is natuurlijk prima...en dat is voor mij gemakkelijker om er iets leuks van te maken. (Denk ik :think: )
Nogmaals hartelijke dank voor jullie reacties.

8

biscuit in regenboogkleuren bakken?! Zit er toch een in verstopt  :P

Iets leuks van jojanneke?

Groetjes, Esthers Feestelijke Taarten!
https://www.facebook.com/#!/EsthersFeestelijkeTaarten