1

Onderwerp: HELP!! Hulp gezocht voor een dinosaurustaart!

Mijn zoon is gisteren 4 geworden en komend weekend krijgen we nog visite daarvoor.
Nu is het zo dat mijn zoon heel graag een dinosaurustaart wil en ik nog helemaal niet zo ervaren ben,heb nu 5 taartjes gemaakt.
Het gaat om 11 á 12 personen,kunnen er misschien 2 meer zijn.
Ik heb nog niet zoveel spulletjes voor de taarten.
Wat ik wel heb is biscuitmix,fondant en een ronde taartvorm van 25 cm natuurlijk,letteruitstekers en een molt om takjes enz te maken.
Verder heb ik wat uitstekertjes,maar dat is allemaal niet veel bijzonders.
Ik twijfel of ik een stapeltje ga maken,dat heb ik namelijk nog nooit eerder gedaan maar het lijkt me leuk om het eens te proberen.
Of het nodig is voor het aantal personen denk ik niet,maar wat over is geven we wel mee of vriezen we in.
Is er hier iemand die mij aan ideeën kan helpen of tips heeft.
Dus;
-een dinotaart
-eventueel een stapeltaart
-Voor maximaal 14 personen
-weinig ervaring en spullen
Wie helpt mij???
HEEEEEEEEEEEELLLLLLLLPPPPP *is een beetje wanhopig*  :Y

Omnia vincit amor

2 Laatst bewerkt door Ellen Lagas (29-02-2012 16:32)

Re: HELP!! Hulp gezocht voor een dinosaurustaart!

Kan je zo snel niet helpen maar heb je even gemeld want je staat niet in de juiste rubriek

Je kunt wel op de site alles over taart zoeken bij how to dino

Taart groetjes Ellen

3

ik heb er net 1 toevallig gepost bij de stapeltaarten en dat is een puzzeltaart, misschien is het wat?

4

Volgens de sticky is de rubriek Sjablonen, Patronen & Howto's voor het posten van gemaakte howto's........niet voor het vragen ernaar  :s

[MOVE] -> decoreren

5

Ik zou ook een puzzeltaart adviseren, dat is niet zo heel moeilijk. Als je even zoekt, kun je wel zien hoe het moet. Een plastic mesje is trouwens wel handig.
En ik zou een enkele laag houden. Mijn eerste stapeltaart was erg scheef geworden. Je zoon zal toch wel onder de indruk zijn hoor. Maak desnoods een taart en wat losse cupcakes erbij, zodat je genoeg hebt.

Veel succes en gefeliciteerd met je zoon!

Tieneke

6 Laatst bewerkt door Devil-D (29-02-2012 19:50)

er staan hier 2 How to's tussen en evt kan je een plaatje van de dino baby's gaan puzzelen deze zijn niet te eng en redelijk simpel... suc6 ! en nog gefeliciteerd!

ohja! en door koekjes te verkruimelen in een blender kan je heel goed eetbaar zand maken dit is een erg leuk en simpel extraatje ;)

7

Sorry voor het verkeerd posten hoor,kan gebeuren toch?
In elk geval bedankt voor de tips (die van het zand is leuk!),ik zal eens bij de how to's kijken dan.

Omnia vincit amor