1

Onderwerp: Help! Teletubbies puzzelen lukt niet. Tips?

Nou, ik heb mijn tweede 'bestelling' binnen. Ik bak soms taartjes voor mensen voor de kostprijs, dit is de tweede die ik voor iemand bak die ik niet ken. 't Is voor de collega van mijn vriend, zijn zoontje wordt zondag 2 jaar. Hij is helemaal fan van de teletubbies, dus of ik een teletubbietaart kon puzzelen. Ja hoor, dat lukt vast wel....nou, niet dus. Kijk maar:

http://img192.imageshack.us/img192/6664/teringtubbies.jpg

De gezichtjes lijken nergens op! Verder ben ik ook niet heel erg tevreden, maar als die gezichtjes maar wat beter zijn, dan kan ik alweer rustig ademhalen. Ik had eigenlijk de taart morgen willen maken, maar dat gaat zo nooit lukken! Iemand tips hoe ik de gezichtjes wat beter kan laten lijken? Dit kan echt niet  :|

2

Re: Help! Teletubbies puzzelen lukt niet. Tips?

maak de oortjes wat meer 3d dus nog een laag er boven op dit ook met de gezichtjes en druk daar de vorm wat in rondom het mondje/neus

en mocht dat niet lukken en je woont in de buurt van Rijswijk zh dan mag de de teletubbie vormpjes komen lenen haha suc6!

3

Re: Help! Teletubbies puzzelen lukt niet. Tips?

Dankjewel! Ik ga het straks meteen proberen. En als het echt niet lukt kan ik morgen altijd nog een print bestellen, maar dat doe ik liever niet. Vanavond weer met goede moed wat knutselen!