76

Re: Hij is eigenlijk te lief voor een piraat....

leonietje schreef:
Lindsay schreef:

Hangt er nou een geel lijntje los van zijn "jas" of zie ik dat verkeerd

Ja hoor, je hebt het goed gezien :) ..toen ik de foto's al gemaakt had zag ik dat er een sliertje los hing... O-)

Een lijntje.... :+ goed gezien van Lindsay!
Wel even retoucheren hoor, voordat-ie in het boek komt te staan. ;)

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

77

Thanks!!!!! :)  :)

pooh76 schreef:

Wat een geweldige taart! Je piraatje: een schatje!! Ook leuk dat hij zich speciaal heeft geschoren voor de foto ;)  :+
Nee, zonder dollen: ik vind 'm geweldig.  :thumb:  Vooral ook omdat hij totaal anders is dan de "standaard" piratentaarten.
Geef je ook workshops? Ik zou dolgraag van je willen leren :Y

Nee helaas, ik geef geen workshops, misschien in de toekomst!! ;)  :)

78

er valt weer niet veel meer te zeggen dan WAUW!!!!!!  :Y  :Y  :Y  :Y

79

Prachtig is ie, zeg!! Ik heb eens even gekeken naar je posts en taarten op het forum sinds je hier zit, maar wat een ontwikkeling heb je doorgemaakt, nondeju! Chapeau chapeau!

Ik zag ook al dat je behoorlijk dichtbij woont en wilde al kijken of je ook workshops gaf, maar het antwoord staat hierboven al.  :) Dan blijf ik gewoon genieten van je taarten en haal er af en toe natuurlijk ook inspiratie vandaan.  :D

80

Prachtige taart!  ;)
Van zulke kunsten kan ik alleen nog maar dromen...

Groetjes, Denise.

81

leonietje schreef:

Thanks!!!!! :)  :)

pooh76 schreef:

Wat een geweldige taart! Je piraatje: een schatje!! Ook leuk dat hij zich speciaal heeft geschoren voor de foto ;)  :+
Nee, zonder dollen: ik vind 'm geweldig.  :thumb:  Vooral ook omdat hij totaal anders is dan de "standaard" piratentaarten.
Geef je ook workshops? Ik zou dolgraag van je willen leren :Y

Nee helaas, ik geef geen workshops, misschien in de toekomst!! ;)  :)

;)  Maar mocht je je ooit bedenken dan hoor ik het graag!

82

Zooo de knetters zit je alweer op pagina 4 en dan kom ik weer als mosterd na de maaltijd :lol:
Maar je wist al dat ik het een beetje druk had  :P zoals gewoonlijk is ie weer ontzettend mooi, leuk,super en orgineel :Y  en ben blij dat je mojo weer terug was.

83

WAUW!!!!  :thumb:  :thumb:  :thumb:
Ik kijk niet vaak meer in de taartenparade  :o  maar ben blij dat ik het nu toch gedaan heb (moest zo zijn, denk ik  ;) ). Ik had deze taart echt niet willen missen. Prachtig! Vind het houteffect ook zo mooi gedaan  :thumb: . Ik neem aan dat je eerst de marsepein hebt bewerkt (nerven en zo) en toen met bruine kleurstof er overheen geschilderd?

84

Esther68 schreef:

Ik kijk niet vaak meer in de taartenparade  :o  maar ben blij dat ik het nu toch gedaan heb (moest zo zijn, denk ik  ;) ). Ik had deze taart echt niet willen missen. Prachtig! Vind het houteffect ook zo mooi gedaan  :thumb: . Ik neem aan dat je eerst de marsepein hebt bewerkt (nerven en zo) en toen met bruine kleurstof er overheen geschilderd?

Ja, zo heb ik dat idd gedaan. Heb de taart bekleed met een combinatie van marsepein en fondant. Met een tooltje bewerkt en daarna met bruine verf er over :Y  :Y .

85

Leonie,ik kan toch onmogelijk niet  :lol:  op het forum reageren dus daar komt tie nog een x  :Y
WAANZINNIG  WEER  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb: en inspiratieloos maakt voor jouw eigenlijk NIKS uit ik zeg het vaak,jouw taarten zijn altijd SUPER  ;)
taartgroetjes Carla

86

hij is echt geweldig.. die hele taart is zoooo tof geworden.
dat houten dek zit er gewoon echt uit, weet je wel zeker dat dat marsepein is  ;)

87

Hij is super gaaf geworden zeg!

88

Fantastisch zeg, wat is ie mooi.  :thumb:

Ik ben niet chaotisch, ik orden gewoon anders!

89

leonietje schreef:
Esther68 schreef:

Ja, zo heb ik dat idd gedaan. Heb de taart bekleed met een combinatie van marsepein en fondant. Met een tooltje bewerkt en daarna met bruine verf er over :Y  :Y .

Nog een vraagje.....hoe verdun jij de verf? Met water, alcohol of iets anders? Ik heb een tijdje terug ook een groter oppervlakte proberen te verven maar het werd een plakkerig geheel  :s . Met alchol en water geprobeerd......

90 Laatst bewerkt door lovecake (29-02-2012 13:21)

Super gedaan!!!!!   :thumb:  :thumb:

91

Wauw, te gek, super, geweldig, wat een mooie taart! :9

92

Esther68 schreef:
leonietje schreef:
Esther68 schreef:

Nog een vraagje.....hoe verdun jij de verf? Met water, alcohol of iets anders? Ik heb een tijdje terug ook een groter oppervlakte proberen te verven maar het werd een plakkerig geheel  :s . Met alchol en water geprobeerd......

Ik verdun het altijd met Wodka...gaat prima.  :Y

93

Ook deze is weer briljant!! Een boetseerdipje?? kan dat dan bij jou?? Gossie, ik krijg echt kriebelende handen als ik jouw taarten zie, jammer genoeg ook een kriebelende buik...  ;) Te gek zeg! Kan ik vast een exemplaar van je boek bestellen?  O-)

Woooooow, wat een ontzettend mooie taart :Y

www.caketolove.nl
Voor verjaardagen, traktaties of gewoon lekker!

95

Wauw, waanzinnig, mega gaaf. Pffff, volgens mij duurt dat nog jaren voordat ik zoiets kan maken, als ik dat ooit zal kunnen.
Vraagje: hoe maak je zo'n houtnerf??

Trotse mama van Tim en Cas!

96

haffie98 schreef:

Wauw, waanzinnig, mega gaaf. Pffff, volgens mij duurt dat nog jaren voordat ik zoiets kan maken, als ik dat ooit zal kunnen.
Vraagje: hoe maak je zo'n houtnerf??

Is eigenlijk vrij eenvoudig. Met een knifetool streepjes in de fondant maken...  ;)

97

In een woord WAUW!!

Helemaal super!!