Onderwerp: hamburger traktatie
Een tijd geleden zag ik deze op het forum voorbij komen
onze dochter heeft ze getrakteerd 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » hamburger traktatie
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Een tijd geleden zag ik deze op het forum voorbij komen
onze dochter heeft ze getrakteerd 
Leuk, lekker hoor. Leuke traktatie, wil het ook nog eens proberen maar het lijkt me zoveel werk. 
Zo leuk, zien er erg mooi uit!
Ze blijven leuk, mijn zoon wil ze ook graag gaan trakteren, ik hoop ze binnenkort ook te gaan maken.
Ik vind ze ook zooooo leuk, maar vraag me nog steeds af hoe je die hamburgertjes zelf maakt dan, die broodjes snap ik wel...
ik bedoel dan hoe je die vorm krijgt van de hamburger, met een cupcake vormpje en dan snijden, of zo?
Gewoon een chocolade cake bakken en met een ronde uitsteker er rondjes uitsteken.
Zo heb ik het tenminste gedaan toen ik ze vorig jaar voor mijn oudste zoontje had gemaakt om op school uit te delen.
Hamburgerbakje met een leuk servet bekleed,hamburger erin,chipsfrietjes en vorkje erbij en klaar is kees.

Gewoon een chocolade cake bakken en met een ronde uitsteker er rondjes uitsteken.
![]()
![]()
Zo heb ik het tenminste gedaan toen ik ze vorig jaar voor mijn oudste zoontje had gemaakt om op school uit te delen.
Hamburgerbakje met een leuk servet bekleed,hamburger erin,chipsfrietjes en vorkje erbij en klaar is kees.
Jah! natuurlijk, dat ik daar dan weer net niet zelf op kom...
Ik denk dat ik die ook maar ga proberen voor mijn oudste dochter, dan is het tevens haar laatste schooljaar, dus een leuke leeftijd passende traktatie en afsluiter denk ik zo...
Allen hartelijk dank voor de inspiratie....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » hamburger traktatie