Re: Hier weer een update wat betreft mijn taarten....
Jouw taarten blijven zo heerlijk om naar te kijken. Ze zijn weer stuk voor stuk geweldig leuk en mooi.
Fijn dat het beter met je gaat!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Hier weer een update wat betreft mijn taarten....
Jouw taarten blijven zo heerlijk om naar te kijken. Ze zijn weer stuk voor stuk geweldig leuk en mooi.
Fijn dat het beter met je gaat!
FANTASTISCH! Wat een kunstwerken!
Wauw! Geweldig!
wat mooi weer allemaal !!
ps. fijn om te horen dat het de goeie kant op gaat qua gezondheid
mooi, mooi, mooi
Het zijn weer plaatjes om te zien!!
Wat zijn jullie toch allemaal lief voor mij
dank jullie wel!!!
wauw wat een super parade 
Niet normaal gaaf weer zeg! 
Een voor een kunstwerken. Wat kun jij dit toch geweldig goed.

Dit is natuurlijk weer: ONVERBETERLIJK!!! Geweldige taarten.
Erg mooi weer. Altijd een feest als jij foto`s post.
Prachtig! De Poeh taart is mijn favoriet, die staart van Teigetje!
practige taarten weer, en dat staartje komt me bekent voor, zo leren en kijken we allemaal van elkaar ik had dit gedaan met een staartje van ioor ook een winnie the pooh taart. maar je creaties zijn weer schitterend
Heel mooi!
Wat maak jij mooie taarten zeg....
Adembenemend, echt
waaaaw wat een beauties weer zeg toppertjes 
MWillemijn schreef:Prachtig! De Poeh taart is mijn favoriet, die staart van Teigetje!
practige taarten weer, en dat staartje komt me bekent voor, zo leren en kijken we allemaal van elkaar ik had dit gedaan met een staartje van ioor ook een winnie the pooh taart. maar je creaties zijn weer schitterend
Inderdaad, je doet overal inspiratie op, ook ik hoor. In dit geval heb ik die staart eigenlijk als finishing touch nog bedacht bij de taart dus niet gezien bij jou foto maar wat maakt het uit.... als iemand zegt altijd ALLES HELMAAL ZELF TE HEBBEN VERZONNEN klopt er iets niet natuurlijk
....
SUPER , echt super mooi !!!!
Micheline
speachless
die Peter Pan vind echt geweldig...
Prachtig!!!!!!!!!!!!!
Aaaaaaaaaah, die Peter Pan....Ik ben FLIEFT!!!! 
wouw weer echt mooi ik denk altyd weer hoe krijg ze het weer verzonnen
Prachtig!
super taarten zeg ik ben echt helemaal weg van je cars is weer eens wat anders dan de standaard cars taarten. het logo met de naam is dat een printje of heb je die ook van fondant gemaakt?
ik heb hem opgeslagen als inspiratie voor een volgende cars taart vind hem helemaal leuk.
super taarten zeg ik ben echt helemaal weg van je cars is weer eens wat anders dan de standaard cars taarten. het logo met de naam is dat een printje of heb je die ook van fondant gemaakt?
ik heb hem opgeslagen als inspiratie voor een volgende cars taart vind hem helemaal leuk.
Het logo is een printje, daarovereen een rood fondant laagje en daarop de naam... heb hem ook heel vaak helemaal van fondant gemaakt, is ook goed te doen hoor maar had nu het printje toch.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Hier weer een update wat betreft mijn taarten....