Onderwerp: Kussentaart met rozen, klaar!! :D
Hoi Dames,
Ik wil heeeeeel graag even mijn kussentaart showen:
groetjes!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Kussentaart met rozen, klaar!! :D
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi Dames,
Ik wil heeeeeel graag even mijn kussentaart showen:
groetjes!!
Ziet er prachtig uit. Bakvorm staat ook op mijn verlanglijstje.
Wat mooi zeg, mooi en sjiek
bedankt
Hij is erg leuk geworden.
En de rozen vind ik supermooi.
Ohhh, dat wil ik ook nog graag eens proberen, heel mooi kussentje zeg ! En inderdaad prachtige rozen
bedankt was erg leuk om te maken
prachtig
Heel leuk
aah superlief bedankt
Ik moet binnenkort ook zon taart maken met die vierkantjes erin. Hoe heb je dit gedaan zodat de vierkantjes precies even groot zijn?
Al vast bedankt voor de tips!!
Ik heb eerst een vierkant uit marsepein gesneden en toen heb er met zo'n speciaal soort mesje (ik weet niet hoe die heet is speciaal voor ritssluitingen in marsepein enzo te maken kun je gewoon bij de jamin halen) en een geodriehoek er een soort rooster opgemaakt en em dan voorzichtig op de taart gelegd. Snap je t nog, ik weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen haha. Maar er is vast ook wel een makkelijkere manier, als je weet hoe dan hoor ik het ook graag haha Ik hoop dat je hier in ieder geval misschien al iets aan hebt.
groetjes!
Ik zal het gaan proberen.. Ik dacht inderdaad dat het iets makkelijker was
Bedankt voor de tip!
ik heb je andere bericht verwijderd. Als je merkt dat je je taart in de verkeerde rubriek hebt gepost hoef je hem niet dubbel te posten in de juiste rubriek maar kan je het gewoon melden (door op het knopje melden te drukken en ons, de moderators te vragen om een verhuizing )
wel een mooi kussentje
oh sorry! bedankt dan weet ik dat voortaan
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Kussentaart met rozen, klaar!! :D