1

Onderwerp: Voor de opening van een kunstgalerie

Aankomende zondag zal mijn man naar de opening gaan van een van zijn klanten. De klant opent een kunstgalerie en nu hadden we bedacht dat het wel zo origineel zou zijn om een taartje mee te nemen als presentje, want wat moet je anders?! Een bosje bloemen is wat afgezaagd  :D

Dus prima, ik wil wel een taartje maken, maar nu ben ik bezig met wat het dan voor taartje moet worden en ik blijf helemaal blanco. Ook na het zien van de website gaat er niet een lampje branden. De kunst die er komt te hangen is niet mijn ding, dus ik dacht, misschien heeft iemand hier een ingenieus idee!

De website van de galerie is naam van de galerie is kesk-art.

Wie weet wat leuks?

2

Re: Voor de opening van een kunstgalerie

als ik een snelle rondgang maak zie ik toch vnl stillistisch werk.. sombere kleuren... ik zou denk ik dan toch voor een stil leven gaan..
witte taart met een geschilderd stilleven erop..
of een soort van fruitmand met geboetseerde/gevuld fruit erop.. ganzeveer erbij ..etc

succes..ik ben benieuwd

3

Kun je zoiets niet op een vierkante taart zetten en dan bijvoorbeeld op de voorkant de naam van de galerie en evt. op de achter/zijkanten nog de namen van de kunstenaars die er exposeren?
En/of de datum van de opening.

http://www.kesk-art.com/wp-content/uploads/2012/02/MG_1881-Custom-300x199.jpg

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)

@ SweetTooth, ik had van de week gekeken op de site, maar toen stond die hele rondleiding er niet eens op. Dus deze foto is nieuw voor me, maar ik vind het wel een goed idee. Bedankt!