Onderwerp: heeft iemand tips?? voor het maken van een stapeltaart?
ik wou graag voor de verjaardag van mij dochtertje een mega mindy stapel taart maken, maar eb dit nog nooit eerder gedaan.
dus al iemand tip voor mij heeft, heel graag!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » heeft iemand tips?? voor het maken van een stapeltaart?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik wou graag voor de verjaardag van mij dochtertje een mega mindy stapel taart maken, maar eb dit nog nooit eerder gedaan.
dus al iemand tip voor mij heeft, heel graag!
Hoi Anarosa,
Je vraag staat verkeerd in deze rubriek, het is de bedoeling dat je hier alleen je taarten showt. Dus als je straks een mooie taart gemaakt hebt zien we hem hier graag. Ik zal je even melden om de past te verplaatsen.
En een tip, zoek eens met de zoekfunctie op mega mindy taarten, dan komt er vast iets moois uit!
Succes ermee
graag letten op de rubriekstitels en -omschrijvingen.
[move]--> taartdecoratie
Als het je om het stapelen gaat kijk hier maar eens: www.tartacadabra.com
Daar vind je bij de how-to's een mooie beschrijving! Succes!
Ik heb nog een aanvullende vraag, ik heb weleens gestapeld maar toen ik ze met aansnijden van elkaar wilde halen plakte de fondant van de onderste taart aan het karton van de bovenste kleven. Hoe kan ik dat voorkomen zonder dat ik de kans loop dat bij vervoer de boel gaat schuiven? Deze was voor thuisgebruik maar moet in april een 3laags taart maken. Knijp em nu al! Help!
2 kartonnetje met de kartonkant met dubbelzijdig tape tegen elkaar plakken, of van die zilveren kartons gebruiken, die zijn al 2-zijdig vet vrij.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » heeft iemand tips?? voor het maken van een stapeltaart?