1

Onderwerp: Eerste stapeltaart voor een fanatieke waterpoloër.

Aan de hand van alle informatie en het beantwoorden van mijn vragen hier op het forum heb ik mijn eerste stapeltaart gemaakt. (Mijn achtste taart tot nu toe).

Broertje was jarig, een enorm fanatieke waterpoloër.
Bovenste taart gevuld met chocolade mousse en aardbeien vlaaivulling en de onderste met kersenslagroom, kersen en jam.

Inspiratie van het waterpolomannetje van het forum gehaald. Dus bedankt!!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-KKJNXVNK-D.jpg

Close-upje waterpolomannetje
http://www.mijnalbum.nl/Foto-PN4UKWER-D.jpg

Tips en feedback zijn meer dan welkom.

When you're stressed you eat ice cream, cake, chocolate, and other sweets. Why? Because stressed spelt backwards spells is desserts.

2

Re: Eerste stapeltaart voor een fanatieke waterpoloër.

Ik vind 'm super leuk!

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

mooi zeg! Knappe waterpoloër.
Leuk he stapelen. Heb zelf ook net mijn eerste achter de rug!

mooi gemaakt. je poppetje is goed gelukt, duidelijk een waterpolo mannetje.
leuk!
valt best mee toch stapelen?

Ja het ging inderdaad best wel. Ik had voor de zekerheid wel mikado chocosticks in de onderste taart gedaan en gelukkig bleef hij helemaal staan zonder in te zakken. Dus de eerste keer was wel een succes gelukkig.

En door deze taart op de verjaardag 3 opdrachtjes erbij gekregen voor in maart/april, dus hartstikke leuk!  :D

When you're stressed you eat ice cream, cake, chocolate, and other sweets. Why? Because stressed spelt backwards spells is desserts.

leuk zeg...! doe je goed. bakze in maart en april. kom je de foto's weer showen! leuk!

Superleuk gemaakt.

Veel liefs Esther mv Nick en Sanne.