Re: Mijn allereerste taart! zonder workshop maar met deze site!
Heel goed gelukt voor je eerste taart!!

Alleen met een slagroomvulling zou ik hem niet zo lang van te voren uit de koelkast halen.
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn allereerste taart! zonder workshop maar met deze site!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

Alleen met een slagroomvulling zou ik hem niet zo lang van te voren uit de koelkast halen.
![]()
Wat kan er dan gebeuren? Ik heb gelezen dat als hij uit de vriezer komt, de marsepijn gaat glimmen door de condens en dat je hem daarom een paar uur van te voren uit de koelkast moet halen zodat et weer een soort van op kan drogen..... Wat is dan wel een goede tijd? Glimmende marsepijn vind ik zelf niet zo mooi....wil geen zwetende boobies 
Zo dat is niet niets voor een eerste taart gelijk! Ik heb net de 8ste klaar en durf eigenlijk nog niet aan een borsten/buik taart te beginnen.
Ben benieuwd naar vervolg taarten van je!
super goed zeg!!! dat doe ik je nog niet na vrees ik, hahaha.
echt heel mooi gelukt!
Boska schreef:Heel goed gelukt voor je eerste taart!!
![]()
Wat kan er dan gebeuren? Ik heb gelezen dat als hij uit de vriezer komt, de marsepijn gaat glimmen door de condens en dat je hem daarom een paar uur van te voren uit de koelkast moet halen zodat et weer een soort van op kan drogen..... Wat is dan wel een goede tijd? Glimmende marsepijn vind ik zelf niet zo mooi....wil geen zwetende boobies
gaat om de houdbaarheid van slagroom
die is buiten de koeling niet zo lang meer goed.
Zeer mooi. Ik denk dat de meeste van ons op deze manier zijn begonnen. Afkijken, surfen, proberen,...
Leuk leuk leuk
Ziet er super uit!!! 
Geweldig mooi resultaat voor een eerste buiktaart!Petje af ,ik heb vandaag geprobeert er achter te komen hoe je een foto kan plaatsen op t forum??Snap er nog niet veel van ,maar jah wel weer beetje van taarten maken ,net as jij ,,van het web.Had namelijk ook mijn eerste taart gemaakt lol,wie weet komt die nog n keer hier bij te staan .
GROETEN POCAHONTAS XX 
Geweldig mooi resultaat voor een eerste buiktaart!Petje af ,ik heb vandaag geprobeert er achter te komen hoe je een foto kan plaatsen op t forum??Snap er nog niet veel van ,maar jah wel weer beetje van taarten maken ,net as jij ,,van het web.Had namelijk ook mijn eerste taart gemaakt lol,wie weet komt die nog n keer hier bij te staan .
GROETEN POCAHONTAS XX
Ff zoeken op YouTube, daar staat een filmpje over hoe je foto's moet plaatsten. Succes!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn allereerste taart! zonder workshop maar met deze site!