Onderwerp: Mijn hortensia
Vandaag mijn eerste hortensia geprobeerd te maken. Op zich best wel redelijk gelukt, ben er best blij mee. Alleen jammer dat ik 's-avonds niet van die mooie foto's kan maken maar ik wil hem toch even showen...

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Mijn hortensia
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Vandaag mijn eerste hortensia geprobeerd te maken. Op zich best wel redelijk gelukt, ben er best blij mee. Alleen jammer dat ik 's-avonds niet van die mooie foto's kan maken maar ik wil hem toch even showen...

mooi hoor!
heb je die met de blossem uitsteker en mold gedaan?
Ja, ik heb die na lang wikken en wegen bij Bien gekocht en wat werkt dat ding makkelijk zeg....
Leuk! Ben ook benieuwd wat je gebruikt hebt.
ik heb de petunia van die serie . werkt echt super makkelijk!
ik heb de hortensia van stadler en dat vind ik dus helemaal niets, nu ik jou hortensia zie denk ik dat ik ook maar voor die set ga.
Ik vind die petunia ook zo leuk dus die komt er bij mij ook nog wel....
Ik moet alleen nog bij de hortensia voor elkaar zien te krijgen om de bloemetjes op draad te zetten want het is allemaal zo dun.
Hij is idd heel erg leuk! Ik twijfel al een tijdje over de aanschaf van de set... Ik ga binnenkort wel overstag denk ik 
Miranda, ik heb toch de sugar art gekocht ondanks dat jij die wat minder vondt. Ik wist echt niet wat ik moest nemen maar ik vind hem toch wel mooi moet ik zeggen.
Hele mooie hortensia
Zoiets wil ik ook nog graag een mooie bloemetjes mold, die je alleen, of met zijn 3en of heel veel bij elkaar kunt zetten.
Ik begrijp dat jij de mold bij Bien gekocht hebt, is dit de blossem sugar art ? Werkt die mold echt zo gemakkelijk?
Ik twijfel tussen de hortensia en de petunia
maar de uitsteker van ellen de sunflower suger art blossem is ook erg mooi
Twijfel twijfel, want voor die ene bij Ellen kan ik ze alletwee bij Bien bestellen.
Ja, ik heb deze bij Bien gekocht en het is inderdaad de sugar blossom art hydranga. En het werkt heel erg makkelijk. En de petunia hiervan is ook zo mooi. En de prijs bij Bien is wel heel aantrekkelijk.....
Ik heb de petunia besteld 
Ben benieuwd wat je er van vindt!!
Prachtig zeg!
Voor wat betreft de foto's. Wat voor camera heb je, is het een waar je de instellingen zelf kan wijzigen?
Ik heb een compacte camera Samsung PL50. Echt geen fijne camera. Moet telkens de instellingen zelf instellen en maakt 's-avonds betere foto's zonder flits dan met. Toen ik hem vorig jaar kocht zeiden ze mij dat er simpelere camera dan deze zou zijn...
Ik heb een compacte camera Samsung PL50. Echt geen fijne camera. Moet telkens de instellingen zelf instellen en maakt 's-avonds betere foto's zonder flits dan met. Toen ik hem vorig jaar kocht zeiden ze mij dat er simpelere camera dan deze zou zijn...
Kijk even hoe hoog de ISO ingesteld kan ik meen tot 1600, doe dan bewolkt en zet je onderwerp in de keuken bijvoorbeeld op een plaat onder de afzuig kap. Maak dan een foto zonder flits! Als hij korrelig is kun je omlaag met de ISO. Speel er wat mee wat niet goed is gooi je gewoon weg, desnoods zet je de witbalans op automatisch eerst maar speel er mee. Op een gegeven moment vind je de juiste instelling voor een avond foto.
Oefening baart kunst met fotograferen het is echt zo. En dit is een makkelijke camera conform de reviews alleen het instellen dat moet je een beetje onder de knie krijgen
.
Dank je wel!! Jij hebt er verstand van begrijp ik?? Ik ga er gelijk naar kijken!
Dank je wel!! Jij hebt er verstand van begrijp ik?? Ik ga er gelijk naar kijken!
Verstand is een groot woord
maar ik mag graag fotograferen. En zo heb ik het met mijn camera geleerd, instellingen aanpassen en spelen maar
.
Ik heb het Iso gebeuren gevonden en geprobeerd onder de afzuikap zonder flits. En ik moet zeggen; het ziet er goed uit. Ik zal hem morgen eens bekijken op de laptop, nu is het bedtijd!!
Ik heb het Iso gebeuren gevonden en geprobeerd onder de afzuikap zonder flits. En ik moet zeggen; het ziet er goed uit. Ik zal hem morgen eens bekijken op de laptop, nu is het bedtijd!!
Ik wacht het af, ik ga ook slapen 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Mijn hortensia