Onderwerp: mojito??????
Vraagje ik wil graag de botercreme een smaakje geven met mojito heeft iemand een idee wat daar verder voor vulling bij kan?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » mojito??????
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Vraagje ik wil graag de botercreme een smaakje geven met mojito heeft iemand een idee wat daar verder voor vulling bij kan?
mojito...
misschien errug dom, maar wat is dat/waar smaakt dat naar?
mojito...
misschien errug dom, maar wat is dat/waar smaakt dat naar?
Heb het zelf nooit geprobeerd dus heb eigenlijk geen idee , maar het ruikt een beetje limoen/citroen achtig....je hebt daar toch ook bacardi van
?????
Ah ondekt......citrusvruchten/sinasappel/limoen/citroenzuur, nu maar hopen dat daar wat lekker bij te vinden is!!!
Recept
5 cl Havana Club
1/2 limoenen
3 theelepels rietsuiker
3 takjes munt
ijsblokjes
sodawater
tsja, euh witte chocolade, lemoncurd, citroenmousse, frambozenmousse, zwitserse room
Lemoncurd misschien?
Iets met een citrusvrucht.
Of misschien after eight?
Zit ook mint in een Mojito.
dank voor jullie reacties, maar after eight, hoe gaat ik dat maken als vulling
Volgens mij staat die bij de recepten
http://www.deleukstetaarten.nl/recept/2 … htvulling/
Zit nu te denken, geloof dat ik dan een laagje after eight zou doen en een laagje lemoncurd. En dan afsmeren met Mojito-bc.
Super bedankt, en lemoncurd...wat is dat , kan je die zo halen, sorry voor de vele vragen, maar ben altijd safe geweest met vullingen en wil nu wel eens wat anders proberen?
heb het al gevonden, ik geloof dat ik maar even bij recepten moet gaan kijken daar staat zo veeeeel , dat wordt dan nog even uitzoeken!!! in ieder geval bedankt voor de reactie
Laat even weten hoe die gesmaakt heeft!
zal ik doen
Kan dit ook:
laagje botercreme
bokkepootjesvulling
bosvruchtenjam
????
dat kan prima, maar dan zonder de mojito neem ik aan
oh en Lemon curd kun je bij AH kopen (is van Chivers, staat bij de jam), maar zelfgemaakte is wel veulll lekkerder
dat kan prima, maar dan zonder de mojito neem ik aan
![]()
oh en Lemon curd kun je bij AH kopen (is van Chivers, staat bij de jam), maar zelfgemaakte is wel veulll lekkerder
haha ja zonder mojito, maar bedankt....ja ik heb al bij de recepten zitten spieken, als ik iets ga maken, is zelfgemaakt natuurlijk het lekkerst!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » mojito??????