1 Laatst bewerkt door Manon92 (27-02-2012 20:46)

Onderwerp: [FEEDBACK] Probeersel

http://www.mijnalbum.nl/Foto-WAHXUBKH-D.jpg

Gevuld met bbr en getrempeerd met jam.

Vooral heel veel moeite gehad met de parels: Die wilden maar niet blijven plakken op de plekken waar ik dat wilde! Uiteindelijk maar met cocktailprikkers eronder omhoog gehouden, maar daar zag je later helaas nog de gaten van. Maar al met al wel tevreden :)

2

Re: [FEEDBACK] Probeersel

how sweet

3

Mooie vorm, zeg!

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

4

gave taart zeg, wat een leuke vorm, welke is dat als ik vragen mag?

5

:thumb:  da's een leuk probeersel :Y

:think: heb je dit uit een gewone ronde gesneden??? kan toch haast niet lijkt me  :think:

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

6

Apart...maar ik vind em echtl chique! Volgens mij nog 3 rozen er bovenop en dan is 'ie perfect! :thumb:

Groetjes van Marjon

7

jurgen schreef:

Apart...maar ik vind em echtl chique! Volgens mij nog 3 rozen er bovenop en dan is 'ie perfect! :thumb:

Haha dat is precies wat mijn broertje zei! Maar daar had ik toen geen tijd meer voor omdat ik moest werken, en de volgende ochtend werd 'ie al aangesneden voor bij de koffie! :D

8

Carien schreef:

:thumb:  da's een leuk probeersel :Y

:think: heb je dit uit een gewone ronde gesneden??? kan toch haast niet lijkt me  :think:

Ik heb eerst gewoon cakebeslag in een blanda vorm van Ikea gedaan (20cm, RVS) en daarna de bovenkant zo gesneden. Wilde eens een wavy taart proberen, maar hij is iets anders geworden.

9

muissie schreef:

gave taart zeg, wat een leuke vorm, welke is dat als ik vragen mag?

Ikea blanda schaal RVS 20 cm is  de vorm. De bovenkant heb ik zo gesneden.

10

wat een leuke taart zeg, verrassende vorm ook, super !!!

Wat je met liefde maakt, mag je absoluut met gepaste trots showen....  ;-)

11

ah, cake  :D
gezien de vulling ging ik uit van biscuit en dan lukt zoiets niet zo strak (denk ik :o )

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

12

Carien schreef:

ah, cake  :D
gezien de vulling ging ik uit van biscuit en dan lukt zoiets niet zo strak (denk ik :o )

Ik heb het persoonlijk niet zo op biscuit, omdat ik dat toch te zoet vind icm fondant. En ook aangezien ik erin zou gaan snijden heb ik maar cake gebruikt. Normaal gesproken gewoon recept, maar dit keer lekker lui van een pakje waar alleen water bij hoefde. Smaakte goed en voor een probeerseltje wilde ik niet al te veel tijd kwijt zijn met het bakken  :shh: